Mitt nya kandar!

Sv: Mitt nya kandar!

Hmm.. jag personligen tycker att den nosgrimman inte var så fin på den hästen. Men det kanske är för att den blir lite "too much" tillsammans med det pannbandet.

Hm, snyggt i grunden med rundsytt, men det såg ganska "hafsigt" och ihopplockat ut med det matta lädret, den hyperblanka nosgrimman och det blingade pannbandet.
"Jag tog vad jag hade hemma och byggde mig ett kandar" typ.

För rörigt för min smak, helt enkelt, sorry...:o

Nosgrimman tyckte jag var ful men rästen av tränset var jättefint :D

Kul alla ni som tyckte de var fint! i love it - och ännu bättre hästen älskar det!!

Har raderat bilderna nu bara p.g.a av att jag vill vara så anonym som bara går;)

Måste oxå tillägga att när man tittar på någons grejer och man inte tycker om dom så MÅSTE man inte svara - jag vet att det är så när man lägger ut bilder här att man får ris och ros, men folk kan faktiskt ta illa vid sig vilket är såååå onödigt!

Nu ska jag åka och tävla med mitt nya kandar:love:

Har raderat bilderna nu bara p.g.a av att jag vill vara så anonym som bara går;)

Too late my friend ;)

Ett sådant användarnamn tillsammans med angivande av vilka tävlingar du ska på gjorde det inte alls svårt att gissa! :D

Fast om det är fler än jag som dragit samma slutsats vet jag ju inte....

*räcker upp handen lite försiktigt då jag inte är säker (bor ju helt galet fel för att vara 100% säker)*

O. Schumacher är kult på hög nivå, så är det bara...

Jag har inte sett dina bilder tyvärr, var för sent ute! Men i mitt liv hittils har jag inte sett mkt fult från O.S. Har sett de lackade innan, och hoppas iaf att du är nöjd med ditt, vilket du har skrivit!

I Verden på unghäst VM i år såg jag ett svart kandar men BLÅ fodrar nosgrimma och blå swarowski-kristaller.... åååhhh, vad cooolt det var ;):rofl:

där jag jobbade innan fanns ett träns från os som är ännu mera "lackigt" , snoken var lackad och
till och med tyglarna var lackade, men dom gick i princip inte att rida med, stela och hala.

*kl*
Jag får väl lägga ut bilderna igen så - men bespara mig dumma kommentarer tack;)

Too late my friend ;)

Ett sådant användarnamn tillsammans med angivande av vilka tävlingar du ska på gjorde det inte alls svårt att gissa! :D

Fast om det är fler än jag som dragit samma slutsats vet jag ju inte....

haha, jag veeeeet! Försent att tänka på sånt nu:p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 624
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?