Mitt nya kandar!

Sv: Mitt nya kandar!

Jag är nog för gammal för sådana där glassigheter :eek: Det är tur att smaken är som baken, men det är inte något jag skulle köpa om jag skulle behöva ett kandar...:p

Senast ändrad:

Brukar aldrig svara på sådana här trådar men ditt kandar var bara så asläckert!! :d

Noa

Funderade ett bra tag på om jag gillade det lr inte......men efter en stunds funderande och tittande, så tror jag att jag gillar det! Tror jag skulle kunna tänka mej ett sådant, men enbart nosgrimman då, annars blir det för mkt av det goda.
Gud så skönt att slippa gno och putsa som en tok dagen innan tävling, bara för att få tränset/speciellt nosgrimman kolsvart och blank.

jag är in löööööv.

(har ju samma kandar, fast vanlig nosgrimma.... man kanske skulle ta å uppgradera?!?)

Jag diskuterade just detta med min "chef" häromdagen och sa att detta nog kommer slå stort i vår! tror faktiskt detta kommer bli jätte populärt!

Jag menar varför gno och putsa och spraya på en lädernosgrimma när man kan ha den ständigt skinande? :D

Visst är det så! Var och tävlade i helgen och då tänkte jag på hur mkt de stackars hästskötara stod och gnodde på nosgrimmorna med sina shoeshine:p

Tror oxå det kommer slå stort särskillt om någon börjar, så att säga - då ska alla ha sen:D

Hade visst varit populära i Falsterbo i sommras!

Var ganska tveksam första gångerna jag tittade på bilderna, men nu börjar jag faktiskt bli riktigt förtjust i det!

Ett par gånger till och jag kommer nog bli in looove jag också :D

haha, du kommer bli fast!! Jag bara älskar det! Men det är ÄNNU finare IRL!

Jag har faktiskt sett det IRL när Minna hade det i somras på Falsterbo. Men då syntes det inte så tydligt eftersom hästen var svart.

På din bruna sticker det ju ut mer. Syns tydligare.

Jo, jag är nog snart fast :D

Men attans vad man kommer få polera stövlarna då!! :rofl: Annat går ju inte...

Men det är ÄNNU finare IRL!
Det håller jag med om, stod och klämde på det den 21-23 september då det var Elite dressyrtävlingar på Djursholms Ridklubb, utan för fanns den en viss ridbutik (ska inte göra reklam så namnet utelämnar jag) som hade med sig kandaret och FY FAN vad snyggt det var! :love::love::love:

Jag har faktiskt sett det IRL när Minna hade det i somras på Falsterbo. Men då syntes det inte så tydligt eftersom hästen var svart.

På din bruna sticker det ju ut mer. Syns tydligare.

Jo, jag är nog snart fast :D

Men attans vad man kommer få polera stövlarna då!! :rofl: Annat går ju inte...

Ah, jag tycker hon passar super i det - för att inte talaa om hur mycket HON tycker att hon passar i det, divan:rofl:

Ja, man får öööööööösa på med hårspray på stövlarna:p
Får väl köpa lackade stövlar nästa gång - men jag tycker det ser så fult ut när de bara är lackade på skaftet?

Nä, jag menar det! Men de jag hars ett har sett ut att bara ha lackade skaft?

Lite OT så där:p

Nu ryker väl tråden snart:p

Men de blir jättefina av hårspray - om man först putsar som vanligt, iallafall jag kör på skokräm, borsta och sen gno med strumpbyxa och efter det så sprayar man med hårspray - på en bits avstånd och jämnt!! Då liksom fixerar man det man putsat upp och när man sen ska på med stövlarna tar man quick shine som sista finish:d

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 624
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII