Mitt nya kandar!

Sv: Mitt nya kandar!

Jag gillade inte alls nosgrimman. I övrigt var det fint :)

Tröttnar du på pannbandet kan du alltid skicka det upp till Umeå :p

Japp, nosgrimman är lackad - kommer komma mer och mer! Helt underbart fint!

Det är ett schumacher, alldeles ny inkommet:D

Tjusigt! Ett OS eller hur? Är väl bara dom som har lackläder på nosgrimman.. (Finns hela träns i det också btw.) :)

Jag är för klassisk för att gilla nosgrimman :angel:

Centaur: Japp, ett OS - men skulle nog inte vilja ha hela tränset i lack:p

Aysha: eh, mnja:smirk: Jag är fortfarande i förnekelse stadiet;)

Han_nah: Jo, visst är det så, antingen gillar man eller så inte. Men du skulle nog smällta om du såg det IRL, det gjorde jag som aaaldrig skulle ha ett OS:D

Är väl sedan årsskiftet de har erbjudit lackerade nosgrimmor på OS kanaren? :confused: Har iaf för mig att jag har sätt det kandaret i en butik här i Stockholm sedan i början av året men bara 80% säker så jag kan ju ha fel :crazy:

Senast ändrad:

Synd att jag inte bor i sthlm då:p Men jag är ganska säker på att detta är helt nytt, den affären jag har köpt det i får in allting samma andetag som det tillverkas, men vad vet jag och spelar ingen roll heller:D

attans vad läckert!! Jag som är traditionell ut i fingerspetsarna diggade faktiskt detta stenhårt!!! :bow:

Jag är oxå hyffsat traditionell, men jag antar att man gillar det för att OS ändå lyckas göra dem så stilrena! Kan det va så?:D

Jag är ju löjlig för just nu svävar jag på moln av shopping lycka:p

Synd att jag inte bor i sthlm då:p Men jag är ganska säker på att detta är helt nytt, den affären jag har köpt det i får in allting samma andetag som det tillverkas, men vad vet jag och spelar ingen roll heller:D

Minna hade likadan nosgrimma på Santana på Falsterbo i somras. Såg även de tränsen i en monter-så helt nypåkommet är det inte. Jag gillar inte...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 624
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix