minsta poäng

S

Sellan

lägsta poäng på dressyrtävling?
på b-ponny:
94 i L:c :D :o TROTS att vi galloperade lite på volterna :p

Sv: minsta poäng

läste din tråd.. verkligen tråkigt!! har sett film (som du lagt ut innan, såg då verkligen finfint ut :D ) å även om de inte var ngn kanondag så fick du lite för lite poäng enl. min mening.

jag tror jag haft hmm.. 86 eller 88 på b-ponny. iofs utgick vi ju en gång när hon stannade mitt i en volt och VÄGRADE röra sig en centimeter till. Mamma fick leda ut oss. det är nog den värsta tävlingen ajg varit med om!

nån gång har jag ridit på 48% i LC:2 på en ridskoleponny som inte ville gå i närheten av läktaren (och självklart var det läktare på en långsidan+en kortsida)

49 % i en LB:1 a. Hästen galopperade i travökningarna och gjorde galoppombyten i galoppökningarna. Alla svängar och volter togs efter principen "så rak som möjligt". Kom nog tredjen sist tror jag.

Tog revanch i nästa klass (en LA:1 a), där jag kom tvåa.

Tänk om man kunde bli klok på de små liven.

102 poäng i LC:2-special. :angel:
Det var verkligen en USEL ritt!
Kom näst sist, sist var en halvpensionerad ponny och dom fick 98 poäng..

Men nu är det ett par år sen och ska ta revanch i LC:2 nu på söndag, på samma häst, så vi får la se hur det blir! ^^

Senast ändrad av en moderator:

På min ponnys första tävling sen hon kommit till oss fick hon 58 p. Då var det inte jag som tävlade för jag var för liten och ovan, utan det var medryttaren.

115 poäng i en lb:1 för rätt längesen på en b-ponny...

99p i en LC:1 för ett ex antal år sedan på ett stooooort skrangligt halvblod där domaren missade att jag red lätt en diagonal för jag studsade så mycket på hästen annars så :rofl: jag och en kompis kom sist :p

Jag fick 48% i en LA:2 en gång. Min ponny var livrädd för allt som rörde sig inne i ridhuset, och virrade runt i mitten, typ :p

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
569
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 070
Senast: ameo
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 144
Senast: Fiorano
·
Gnägg Om dotterns intresse för ridning håller i sig skulle jag vilja köpa en ponny. Men går det att kombinera mor/dotter i önskemål kring...
2
Svar
28
· Visningar
3 688
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Mata småfåglarna