Jag har fortfarande chaps (långa) med fransar känner mig rätt fräck ännu när jag använder dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chaps är ju på modet igen i hopp världen , dock ska det vara tight blanka utan fransar med en prislapp som motsvarar hästens typ .Jag har fortfarande chaps (långa) med fransar känner mig rätt fräck ännu när jag använder dom
Fast flätade pannband finns ju fortfarande, rider med ett själv i terrängen Det är snyggt i terrängen där många rider med landets färger.
Senapsgult är snyggt som bara den! Och repgjordarna saknar jag eftersom jag aldrig hade några problem med skav och så såg man direkt när det var dags att byat
Kombitäcket är fortfarande ett av de bästa täcken som finns i min arsenal, tycker jag. Verkligen svårslaget.
Åh , kombitäcket hade jag till min ponny. Sjukt bra. Såg ett tävlingstall för ett tag sen som hade ett helt skåp med säkert 30 såna täcken och blev så aviiiis!
Jag har letar och köpt hem många olika chaps, att ha när det regnar. Inga har passat min kropp.Jag har fortfarande chaps (långa) med fransar känner mig rätt fräck ännu när jag använder dom
Omg, I didn't know that. Men nu blir jag glad för de inköpta för just regn (och blåst). Tack för infon:-)Fransarna finns där för att vattnet ska ledas av från benen när det regnar så det är faktiskt inget att skämmas för
Jag har letar och köpt hem många olika chaps, att ha när det regnar. Inga har passat min kropp.
Till slut hittade jag ett par med fransar, och de beställde jag hem från en westernbutik. Jag är otroligt nöjd med skinnet. Mjukt, fint och följsamt. Priset var var runt 800 så jag vart positivt överraskad av kvalitén.
Vet inte än vad jag ska tycka om fransarna. Jag tycker mest att de är i vägen när jag ska dra ned dragkedjan. Men jag tycker det är ganska fint när fransarna rör sig, blush blush.... Skämskudde
Man gör ju det ^_^, är bara en oljerock och cowboy hatt som saknas ^_^.Känner mig som en fräck kåbojsare när jag går runt i dom
Och just det, skorna från mountain horse som först kom i brunt och som senare även kom i svart
Jag är två år yngre än du, har också en massa Klara-böcker, en hel bokhylla med Polluxböcker (känner igen många av dina på bilden!) och en liknande fleece med ljusa och mörka hästar på!Förresten, såg att en Mountain Horse fleecejacka med små hästar på nämndes tidigare i tråden.
Kom på att jag själv köpte en sådan när jag började rida (vi pratar sensommaren 2008 då!). Eller ja, i alla fall en MH fleece med hästar på. Vet att bildkvalitén nedan inte är strålande, men i verkligheten är den mörkgrön typ.
Passar även på att slänga in min samling av Klara böcker och några av mina typ 100-tals Polluxböcker!
MH Fleece i mörkgrönt med hästar på. Storlek 160 cl. Anno 2008
15 Klara böcker hade jag visst! Min första, och favorit, var Klara och Star
Ett mindre del av hela min Pollux-bok samling...
Jag älskar mina klapperboots!
Stabila, stryktåliga och lätta att anpassa i storlek.
Har ett par blå och sen vita och gröna bitar så dom blir randiga
Är ju nästan omöjliga att få tag på nuförtiden!
Dessutom skitbra för att verkligen tänka på takten i galoppen Min kuse blir inte stressad.
Han glor däremot mycket skeptiskt om han får fårskinnsludd på frambenen