MIN vovve!!!!!

Z3:an

Trådstartare
Ja - med denna tråden vill jag tacka min lille killeman :love: som betyder hur mycket som helst för mig!
Han höll mig uppe under en knepig tid, han tar fram de bästa sidorna hos mig (ibland även de mindre bra :angel: som väl är inte så ofta :D), han ger mig så otroligt mycket och kräver så lite.
Han är helt klart MANNEN I MITT LIV :love::love::love::love:

Detta underverk heter Rambo och ser ut så här!
10959479.jpg

Sv: MIN vovve!!!!!

Märkligt :confused: - JAG får fram den genom att klicka på länken!
Är inte haj på att lägga in bilder :crazy::o!

NU hoppas jag att det ska gå att se valpis :love:!
Han har hunnit växa till sig lite så jag ska lägga ut fler bilder när jag kommer hem :banana:!

Var du inloggad på kontot på bildsidan när du länkade? Isf beror det nog på det. Du måste logga ut din användare och sen länka för att vi ska kunna se bilden. :)

Tackar tackar :bow::bow:!

Han har hunnit växa till sig en del och fler bilder kommer när jag kommer hem till min egen dator!
Nu vet jag ju hur man ska göra också - tack för hjälpen till både tintilar och barajag...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 308
Senast: Snurrfian
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 037
Senast: valpköpare
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar