Islandshästryttare
Trådstartare
Fick ett skumt felmeddelande idag att jag skulle rengöra trumenhetens coronatråd... Aldrig fått det felmeddelandandet på en skrivare innan. Kändes nästan lite spooky i dessa tider.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick ett skumt felmeddelande idag att jag skulle rengöra trumenhetens coronatråd... Aldrig fått det felmeddelandandet på en skrivare innan. Kändes nästan lite spooky i dessa tider.
Se till att enhetens ”doctor Blade” är utvilad så löser det sig nog.
Egenvård enligt råd på nätet hjälpte inte. Den hävdar fortfarande coronatråd smutsig. Frågan är om det är idé att ta den till någon slags skrivarakut eller om man ska vänta och se tiden an? Frågan är hur länge man vågar väntas i så fall. Befarar det värsta
Har nu provat både handsprit och allt toapapper jag kunde uppbringa i affären det var några som blängde ilsket när jag tömde hyllan... men en kris behöver ju lösas och det här gäller faktiskt krishantering
Att rädda livet på skrivaren är ju faktiskt mer nödsituation än att någon blir utan papper när de är nödiga Men folk har väl ingen känsla för prioriteringar.
Min skrivare verkar ju dock inte alls reagera positivt särskilt inte när jag dränkte den i handsprit då ville den inte gå igång alls.
Får väl prova lite dexametason @athena_arabians men befarar att det är försent. eftersom den efter handspriten inte ger varken ljud eller något annat livstecken ifrån sig.
Jag tror bara den är sövd, provat att trycka i lite tryckluft i skrivarens lungor?
Jag tror bara den är sövd, provat att trycka i lite tryckluft i skrivarens lungor?
Gör det inte med tända ljus på bordet. Fråga inte.
Och om man sen gör det en gång till efter att ha släckt 2 av 3 ljus, kan man nog börja fundera på hur begåvad man egentligen är.