Min sambo kallar mig tjock

Sv: Min sambo kallar mig tjock

Inte jag. Har inte tid. Sitter hemma i min grå overall och försöker förtränga vilket kön jag har.

Däremot tycker jag att det finns lite för få PK-märkta åsikter, hur ska jag kunna veta vad jag ska tycka utan en korrekt märkning? :( :( :(

//Hoppas att jag inte får skit för att jag kom med en egen åsikt nu.....

Hur går det TS?
Kollade på min sambos dator som har firefox, där blir tidigare sökningar lila, på chrome syns inget.
Kommer ihåg när det kröp fram att en av hans "vänner" hade kallat mig tjock, var extremt hormonell (nygravid utan att vi visste det). Än i dag avskyr jag den personen.
Jag vet att min sambo inte hade ropat bu om jag gick ner, samtidigt skulle han aldrig se mig som tjock. Då han faktiskt älskar mig.
Jag väger lika mycket som när vi blev ihop, men pga barnafödande är fettet helt annorlunda placerat och jag är inte nöjd. Men han bryr sig inte, det finns viktigare saker att tänka på.

Men om det nu skulle bli så att jag behöver gå ner för hälsans skull (får se vad en urolog säger) kommer han stötta mig och säkert tvinga mig med på jobbiga saker. Men då finns de ett mervärde i det.

Om jag var du hade jag redan suttit hos mina föräldrar, tryckt i mig glass och choklad och vägrat komma hem. För jag tar kritik så bra.

Mammas: Har vi inte diskuterat förut att grått är för sexuellt?

Oj, förlåt! :o Ska jag gå naken? Då avsexualiserar vi naken hud, när vi ändå håller på?

Ja, om ditt arm/ben och könshår håller proportionerlig längd! Annars får du köpa lösgår

Jag känner inte att jag sjunker mycket lägre än du eller sdman gör. Förvisso är det kanske inget bra riktmärke att gå efter heller.

Tycker du att jag hånar, när jag typ lika raljant som du pekar på bristen i ditt resonemang? Om du inte förstår innebörden av orden hen utan att tänka "Öööh, höna!", så kan du knappast använda ord som barn, i eller fart utan att "Ööööh, lada!", "Ööööh, jag!" eller "Ööööh, fis!"?

Det är ju en annan grej om man i en diskussion säger "Jag gillar inte att använda ordet för att [argument]". Men genom att skriva "höhö, hööööna" öppnar man ju för att någon påpekar ens haltande resonemang. Om man inte gillar att få sina haltande resonemang utpekade är det bäst att inte blotta dem.

Men för sjutton, ta eran hen-diskussion i en egen tråd! Tror inte att ordet hen är vad ts ville diskutera när hon starade denna tråd, eller hur?

Hett tips är att rikta det mot den som drog upp det från början!

När jag googlar kommer ordet min flickvän är för snygg, gravid, tråkig, ful upp.. och jag lovar det är ingen någonsin som har googlat ovanstående på min dator förr..

hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen henhen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen henhen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen
:love:

OnT: Jag vet inte, jag är inte den som ska ge relationsråd. Själv hade jag nog funderat på om jag verkligen ser på samma sätt på någon, min 'soulmate' efter att jag fått reda på att hen kallar mig tjock bakom min rygg. Även om det nu bara är "jargong med grabbarna". Personligen hade jag funnit det extremt avtändande. Googlingen hade jag nog däremot inte lagt så mycket vikt vid, som flera säger så är det ju inte säkert att han googlat även om förslaget kommer upp.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 850
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 291
Senast: mars
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 454
Senast: Ragdoll
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!