Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns folk här i alla fall, och du kanske kan ringa någon via video, bara ha igång i köket medan du lagar mat?Kom hem till ett nedsläckt tomt mörkt hus.
Jag har bott ensam förut men med Andreas så gjorde jag ju ett aktivt val om tvåsamhet. Är så ledsen och nedstämd nu.
Har en ärtsoppa som kokar på. Vi skulle göra den ihop men kom aldrig för oss så nu puttrar den på.
Kunnat äta lite lättare nu men det tar stopp snabbt.
Allt är tungt och jobbigt nu
Hon har hundarna. Som jag hoppas är ett sällskap även om dom aldrig kan ersätta AndreasLivet är verkligen så fruktansvärt orättvist . Tänker på dig. Har du nåt djur eller är det bara du hemma?
Man kan ha precis vad man vill och känner för, i sådana här situationer finns det inga regler. Tänker på digImorgon ska jag åka och titta på blommor. En krans vill jag ska komma från enbart mig. Vet inte hur den ska se ut. Kan man ha en med bara röda rosor tro?
Såklart man kan. Denna tyckte jag var fin. Höstig och full av kärlek.Kan man ha en med bara röda rosor tro?