Min ragdollbebis som snart flyttar hit :) *bilder*

Mischmasch

Trådstartare
Tänkte presentera lilla Max som nu är 10 veckor, så om några veckor får jag äntligen hem honom :D

Han var och hälsade på här för ett par dagar sen och då passade jag självklart på att ta lite bilder.

Provade ha sele på honom för första gången och gick ut i trädgården en sväng :)

28339724.jpg

28339716.jpg

Och efter det var han helt knäckt ;)

28339719.jpg

28339717.jpg

Längtar tills han flyttar hit på riktigt :bump:

Sv: Min ragdollbebis som snart flyttar hit :) *bilder*

Vilken liten sötnos :love: Förstår att du längtar efter att få dem honom.

Åh så söt! Vad kommer han från för uppfödare?

Han såg jättefin ut. Vad mysigt att få besök av honom innan flytten också :love: Jag undrar också vem han är ifrån så "söndagsnamnet" får du gärna PM:a om du vill :idea:

Åhhh vad jag blir avundsjuk på dej! Vilken liten sötnos. En sådan skulle jag oxå villa ha. Den är ju bara för söt....suck. :bow:

Igår var lillkillen här igen :) Sist han var här vägde han 1,6 kilo och nu en vecka senare vägde han 1,7 kg, 11 veckor gammal.

Lite bilder;

28450653.jpg

28450651.jpg

Så fort jag inte lekte med honom så gick han runt och jamade olyckligt :D Men efter ett par timmar och ett par utepromenader så somnade han till slut så även jag kunde ta mig en middagslur innan jobbet ;)

28450652.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 738
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka