Nej 5 mil norr om typ
Okey, tyckte jag kände igen mig, som att den låg i örebro men så blev jag osäker, hade för mig att jag läst att du inte bodde i öret jag är uppvuxen där men bor i degerfors sen snart fyra år tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej 5 mil norr om typ
Ja den nya ligger i Kopparberg.Okey, tyckte jag kände igen mig, som att den låg i örebro men så blev jag osäker, hade för mig att jag läst att du inte bodde i öret jag är uppvuxen där men bor i degerfors sen snart fyra år tillbaka.
Bolagets vinkartonger är gratis o bra att packa CD skivor o böcker i. Banankartonger från mataffärer är också gratis o suveräna när man flyttar.Har lite ångest nu
Måste åka och handla flyttlådor
Och börja packa på sportlovet
Stressigt värre för mig som avskyr att packa
Svarta sopsäckar brukar jag använda till textilier o kläder.Bolagets vinkartonger är gratis o bra att packa CD skivor o böcker i. Banankartonger från mataffärer är också gratis o suveräna när man flyttar.
Ja men de går gärna sönder.Svarta sopsäckar brukar jag använda till textilier o kläder.
Granngården har tjocka och kraftiga sopsäckar, de är blåa.Ja men de går gärna sönder.
Ska se om jag får tag i extra starka
Granngården har tjocka och kraftiga sopsäckar, de är blåa.
Granngården är närmast då det ligger i Linde. Bussen stannar dessutom i närheten.Alla dessa butiker ligger där Ikea ligger så det blir nog bra
Utom dollarstore.
Jo det vet jagGranngården är närmast då det ligger i Linde. Bussen stannar dessutom i närheten.
Oroar mig inför flytten
Räcker systrarna och svåger till?
Orkar de?
Det är ju värst ifrån det stället jag bor på nu.
På det andra är det ju hiss.
Fördelen är iaf att de slipper bära upp, lite lättare när det är ner.Oroar mig inför flytten
Orkar de?
Hur många är de , och hur gamla? har de problem med ork i vanliga fall?Oroar mig inför flytten
Orkar de?
Hur mycket grejer har du? Hur mycket tid har du på dig?Oroar mig inför flytten
Orkar de?