Min nya lägenhet och flytten

Okey, tyckte jag kände igen mig, som att den låg i örebro men så blev jag osäker, hade för mig att jag läst att du inte bodde i öret :) jag är uppvuxen där men bor i degerfors sen snart fyra år tillbaka.
Ja den nya ligger i Kopparberg.
Har dock länskort så att åka till Örebro blir ingen extra kostnad

Oroar mig inför flytten
Räcker systrarna och svåger till?
Orkar de?
Det är ju värst ifrån det stället jag bor på nu.
På det andra är det ju hiss.

Verkar som att rätt många säljer sin soffa och liknande inför en flytt nu och skaffar ny till nya stället. Får den hemkörd och uppburen. Jag funderar på det när jag hittar ny lägenhet. Alltid flyttat själv med hjälp. Soffan är värst

Liknande trådar

Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
176
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
807
Senast: MiniLi
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur