Min nya lägenhet och flytten

Kommer ju att sakna min ljusa fina lägenhet jag har nu, och jag hade verkligen inte tänkt flytta förrän katten lägger av, men de lägger ju ner bussarna och jag fixar inte att bo i det oljud som är här.
Jag kommer att få en 25 minuters promenad till jobbet men det är ok. Kan åka buss halva biten om knäet bråkar för mycket.

Har lite ångest nu
Måste åka och handla flyttlådor
Och börja packa på sportlovet
Stressigt värre för mig som avskyr att packa

Insåg idag att min mellersta del av bokhyllan aldrig går in i hissen... jaja det är ganska god plats att bära upp den men ändå.
Marsvinsburen fick inte plats i hallen men den går nog in i vardagsrummet.
Den är 140*60 så den är stor.
Finns uttag för diskmaskin i köket så ska fråga om man kan få en sådan.

Liknande trådar

Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
176
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
807
Senast: MiniLi
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka