Sonic76
Trådstartare
Haha ja inte äldre än 48Hur många är de , och hur gamla? har de problem med ork i vanliga fall?
Tror inte de har några problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja inte äldre än 48Hur många är de , och hur gamla? har de problem med ork i vanliga fall?
Rätt många lådor runt 40 stHur mycket grejer har du? Hur mycket tid har du på dig?
Packa böcker tillsammans med kuddar och liknande så blir lådorna inte så tunga.Rätt många lådor runt 40 st
En soffa, säng , tv , en stor tredelad bokhylla, ett skrivbord med stol, en enkel bokhylla, en fåtölj, tvrumsbord, köksbord med 3 stolar 2 nattduksbord
En utemöbel med 4 stolar och ett runt bord, marsvinsburen 2 katträd, en tv bänk, en byrå och tavlor
Har en dag på mig, dock inte hela då jag tror de kommer på morgonen.
Tänkte detPacka böcker tillsammans med kuddar och liknande så blir lådorna inte så tunga.
Tyvärr inget alternativ att köpa ny soffaVerkar som att rätt många säljer sin soffa och liknande inför en flytt nu och skaffar ny till nya stället. Får den hemkörd och uppburen. Jag funderar på det när jag hittar ny lägenhet. Alltid flyttat själv med hjälp. Soffan är värst
Det borde 2-3 personer klara på en dag.Rätt många lådor runt 40 st
En soffa, säng , tv , en stor tredelad bokhylla, ett skrivbord med stol, en enkel bokhylla, en fåtölj, tvrumsbord, köksbord med 3 stolar 2 nattduksbord
En utemöbel med 4 stolar och ett runt bord, marsvinsburen 2 katträd, en tv bänk, en byrå och tavlor
Har en dag på mig, dock inte hela då jag tror de kommer på morgonen.
När jag flyttade hitt till sutan så fasade jag också för soffan.Verkar som att rätt många säljer sin soffa och liknande inför en flytt nu och skaffar ny till nya stället. Får den hemkörd och uppburen. Jag funderar på det när jag hittar ny lägenhet. Alltid flyttat själv med hjälp. Soffan är värst
Det är ju en divansoffa så den går att få i mindre delar.När jag flyttade hitt till sutan så fasade jag också för soffan.
Min kompis med man, son och far hjälpte mig. När vi kom till soffan så jämrade jag mig lite. Vännen är tapetserare och lagar soffor på löpande band så hon bad om en skiftnyckel. Vände på soffan och skruvade isär den i ett gäng behändiga delar. Jag bar ner ett armstöd.
Heja dig, bra jobbatJädrans slit men nu är källaren klar
2 st 240 l sopsäckar slängda och en massa trasiga kartonger som ska till återvinningen
Skar i hjärtat när jag fick slänga min älskade änglahunds halsband och koppel i läder då de var så mögliga så det hade aldrig gått att fixa.
Mycket slängt pga fukten där nere.
Tur att nya källaren är varm och torr
Ja det är nog den mest välorganiserade flytt jag nånsin gjortHeja dig, bra jobbat
Så skönt att ha (nästan) allt klartPackningen klar
Förutom sånt jag måste ha i två veckor till.
Känns helmysko
Packningen klar
Förutom sånt jag måste ha i två veckor till.
Känns helmysko