Min mus funkar inte

Ramona

Trådstartare
Nar jag satt mej vid datorn for andra gangen idag, funkade inte min mus. Den ar helt dod. Den funkade i morse, sa jag fattar inte vad som kan ha hant.
Jag har gjort allting mojligt, startat om datorn, installerat om musen igen, osv osv. Mn den fungerar fortfarande inte.

Innan jag aker in till stan for att skaffa mej en helt ny, sa undrar jag om nagon har nagra tips.
 
Sv: Min mus funkar inte

Jag ska kanske ocksa saga att datorn numera har fatt konstiga ljud for sej. Nar jag ar inloggad pa MSN Messenger och far ett nytt meddelande sa har jag fatt ett nytt ljud. Kan det vara sa att katten har varit och klickat pa musen och andrat installningarna?

vart andrar jag dem i sa fall?
 
Sv: Min mus funkar inte

Jag gissar att det är dags att köpa en ny mus, men en sak kan du kolla först. Har vart med om att möss lägger av och kommer igång igen när man drar ut sladden till musen och sätter i den igen.

Men, gissningsvis är det dags att köpa ny, jag har slitit ut ett par då jag sitter mycket vid datorn och jobbar och inte minst har med mig laptopen jämt (det sliter helt klart att packa ner och upp en mus). Passa då på att köpa en optisk mus, i mitt tycke är det guld värt att det inte är nån kula under som det kan komma skräp i. Kostar nästan ingenting nu. Har du inte scroll sedan tidigare är även det smidigt! Jag köpte min som jag har nu för 199:-, optisk Microsoftmus med scroll som funkar kanon. Bra att inte behöva musmatta också.

Mvh Cissi
 
Sv: Min mus funkar inte

Har du en trådlös eller en med sladd. Våran som är trådlös kan sluta att fungera ibland då tar jag ur batterierna och sätter i dom igen då funkar det .
 
Sv: Min mus funkar inte

Jag har en vanlig scroll mus med kula under. Om jag gor en "Troubleshoot" pa musen sa star det att allting ar ok och att den funkar som den ska.

Jag far helt enkelt skaffa mej en ny, sa far vi se om det blir battre....men borde jag inte ha fatt en forvarning om musen ar utsliten?? Den funkad ju hur bra som helst nagra timmar innan den la av.
 
Sv: Min mus funkar inte

Kolla så att ingen har busat med dig genom att blockera kulan med en bit tejp. Det pranket är dödskul att genomföra, på andra...
 

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 933
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 945
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Jag ramlade och slog i ett finger som gick ur led. Det ar nu tre veckor sedan och ar fortfarande jatte svullet och jag kan inte boja det...
Svar
12
· Visningar
10 842
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 870
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp