Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina medDu finns i mina tankar idag @Tualma
Ja, det är underbart.Tänk vad begravningar har förändrats. Från att vara svart och mörkt till att bli ljust och fint. Att man kan välja musik som påminner om den bortgångne, dikter och minnen som läses upp och att det kan få en att le mitt i allt
Nu kanske jag svamlar lite. Jag hoppas att du ändå får ut något av det. Annars är det bara sluta läsa och tänka att jag vill väl.Den här bilden skickade jag till J. Osminkad. Lite tjock, utan formande underkläder. Trött på morgonen efter nattjobb.
Vad tror ni jag fick för respons?
"Rrr. Ska inte du sova? Vad du är vacker min kvinna". Alltså! Den mannen!
Jag har tänkt lite, eller mycket, på det där med bekräftelsebehov och bekräftelse. Tänkt att vad skönt att inte längre ha det där stora bekräftelsebehovet jag hade som ung. Vad trygg och lugn jag blev efter 30, och ÄNDÅ mer efter 40. Men tänk om det är kvar! Jag kanske bara HAR blivit bekräftad hela tiden... Jag tror inte att det har gått en dag utan att jag fått höra hur fin, snygg, smart och rolig jag är...
Men nu har hela Buke sett den här bilden (fast ni är snälla, så det gör inget) och hela bygden har sett mig i morgonrock (för jag orkar inte klä på mig när jag går ut med hunden på morgnarna), så jag jobbar i alla fall på självkänslan och grundtrygghet på egen hand... Ha!