Min man är död

@Tualma Grattis till studenten idag!🥳🥰 Vilka kast livet innebär, djup sorg och stor glädje om vartannat. Inte undra på att du är trött!

Idag skulle både du och J ha glatt er åt er student. Att det inte blev så är ju så oändligt orättvist😔. Men er gemensamma stolthet för ert barn är inte mindre för det, J hade garanterat önskat er alla den finaste av dagar❤

Hoppas ni får skratta och kramas och känna lite glädje och låt gråten komma när det behövs. Håller tummarna för fina stunder under dagen!💖
 
Tack alla för gratulationer och sända tankar.
Det blev en väldigt fin och härlig dag.
Våra nära och kära fixade allt så himla fint.
A fick låna stolar och bord från sitt extra jobb och är så stolt över det... Och över sina betyg såklart.
Min kropp var tyvärr emot mig med kraftiga magsmärtor hela dagen och febertopp kväll-natt, men jag tog mig och våra andra barn till skolan och tillbaks och höll mig upprätt mestadels av tiden.
Men vilken dag! ❤🍾🌞
 

Bifogade filer

  • IMG_28731.jpg
    IMG_28731.jpg
    125,7 KB · Visningar: 404
Senast ändrad:
Låter som ni haft ett fint studentfirande ❤
Ja, det var jätte, jättefint. Jag tänkte att vi får väl ha knytis, nu när det är som det är. Barnens kusin: "hade Jonte tänkt att grilla -då ska det grillas. Och så fixade han hit stor grill och stod för grillningen. Alla gjorde så fint och fixade allt till det bästa. Studenten sa att dagen överträffade förväntningarna med råge. Mycket nöjd med dagen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: miumiu
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 994
Senast: miumiu
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 378
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp