Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju våldtäckt.Blir så ledsen och arg när jag läser.
Jag var med om en kk som började ha analsex med mig trots att han mycket väl visste att jag inte ville
När jag skrek till då det gjorde ont så garvade han bara och började härma mitt skrik.....
Gör det du känner för. Vill du inte prata, tryck bort samtalet.Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?
Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?
Det som är bäst att göra är det som DU mår minst dåligt av. Ta bara hänsyn till dig sjäkv, tycker jag.Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?
Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?
Ärligt talat tror jag att det är jävligt bekvämt för män som honom att bete sig superkorkat. Snacka om att slippa ta ansvar för faktumet att han är en våldtäktsman.Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.
Han ringde igen och jag svarade.
Han sa att han va chockad och jätteledsen. Han trodde att jag var vaken och njöt. Han sa att han visst respekterar mig och bad om ursäkt.
Jag va tyst under hela samtalet förutom i slutet när jag uppmanade honom att gå och testa sig för könssjukdomar och meddela mig när han fått resultaten (eftersom han inte använde kondom). Han sa att han skulle göra det.
Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.
Ärligt talat tror jag att det är jävligt bekvämt för män som honom att bete sig superkorkat. Snacka om att slippa ta ansvar för faktumet att han är en våldtäktsman.
Och vad i helvete ska HAN vara ledsen för? Ledsen för att han inte fick begå sina övergrepp ifred?
Fy fan alltså!
(Det här påminner så jäkla mycket om mitt ex alltså.)
Du "ska" ingenting, tycker jag. Låt tankarna komma i den takt de kommer. Ha bara en sak klar för dig: det var INTE ditt fel. Han får väl tycka synd om sig själv om han vill, du ska inte göra det. Läs ditt sms igen, det var jättebra.Det är precis så det känns nu. Jag tycker nästan synd om honom och att jag inte har rätt till mina känslor då han tydligen inte fattade vad han höll på med.
Det va SÅ synd om honom i telefonen. Även om han bad om ursäkt känns det mer som han ville visa mig hur förstörd han var efter detta.
Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.
Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.
Det är precis så det känns nu. Jag tycker nästan synd om honom och att jag inte har rätt till mina känslor då han tydligen inte fattade vad han höll på med.
Det va SÅ synd om honom i telefonen. Även om han bad om ursäkt känns det mer som han ville visa mig hur förstörd han var efter detta.
Och nu svarar han: "Förlåt jag har missuppfattat allt."