Min kk hade sex med mig när jag sov

Nu känner jag mig ledsen.

Jag tyckte verkligen om den här killen. Han var väldigt speciell och jag har varit så tacksam att han kom in i mitt liv när han gjorde det. Han har gett mig mycket värme och ömhet. Kanske tom lite för mycket. Det var därför jag planerade att inte höra av mig mer till honom (jag vill inte bli seriöst involverad med någon just nu), men sen messade han mig igår och jag kunde inte motstå.

Jag har förstått att den här tillfälliga relationen inte skulle vara så länge, men inte att det skulle sluta såhär :cry:.
 
... eller kastreras? (ja, jag vet att det inte är PK att uttala det, men tanken kommer onekligen rinnande)

Plötsligt hade det varit djävulskt angeläget att inte göra något man inte kan stå för...
Det trista är att det numera inte längre är ett brott man blir dömd och blir straffad för?
Om någon våldtar någon man har somnat, kan utövaren åberopa sexsomni och gå fri.
Det var ett väldigt surr om det på P1 för ett tag sedan, om en Göta hovrättsdom som fastslog det.

Men jag är inte förvånad längre, det är ju ok med både barnäktenskap och polygami nu för tiden.
Vår lagstiftning räcker tyvärr inte till. Och räcker inte lagen till, går utövarna fria. :mad:
 
Du får vara ledsen, det skulle nog alla vara om nån som man litar på och som får en att må bra gör något sånt. Hur tusan ska man kunna veta vem som kommer bete sig så illa när de inte har en stor skylt i pannan? Det vore på sätt och vis enklare om alla våldtäktsmän var elaka skurkar med typiska ondskefulla filmattribut istället för helt vanliga svenssonsnubbar med bristande omdöme och moral.
 
Nu känner jag mig ledsen.

Jag tyckte verkligen om den här killen. Han var väldigt speciell och jag har varit så tacksam att han kom in i mitt liv när han gjorde det. Han har gett mig mycket värme och ömhet. Kanske tom lite för mycket. Det var därför jag planerade att inte höra av mig mer till honom (jag vill inte bli seriöst involverad med någon just nu), men sen messade han mig igår och jag kunde inte motstå.

Jag har förstått att den här tillfälliga relationen inte skulle vara så länge, men inte att det skulle sluta såhär :cry:.
Det är klart att du är ledsen. Något som var mysigt har ju blivit totalförstört.
 
Det trista är att det numera inte längre är ett brott man blir dömd och blir straffad för?
Om någon våldtar någon man har somnat, kan utövaren åberopa sexsomni och gå fri.
Det var ett väldigt surr om det på P1 för ett tag sedan, om en Göta hovrättsdom som fastslog det.

Men jag är inte förvånad längre, det är ju ok med både barnäktenskap och polygami nu för tiden.
Vår lagstiftning räcker tyvärr inte till. Och räcker inte lagen till, går utövarna fria. :mad:
Fast det gällde ju just det du skriver, alltså att förövaren hävdade att han gjorde det i sömnen. Här handlar det ju om att offret sov.
 
Fast det gällde ju just det du skriver, alltså att förövaren hävdade att han gjorde det i sömnen. Här handlar det ju om att offret sov.
Om TS skulle anmäla det här så tror jag inte att KK:n säger att han var vaken?
Jag tror inte att han går och anmäler att han har våldtagit någon och vill ha ett straff för det.

Några exempel på svenska domar. Den första liknar tyvärr TS fall. För jäkligt men så här funkar det i dag.
X vaknar av att hon blir penetrerad, hon fryser av rädsla och chock.
Hon blir våldtagen slår domstolen fast. Ändå frias mannen, eftersom hovrätten inte anser det uteslutet att mannen sov under övergreppet. Och därför inte hade något uppsåt, vilket krävs för en fällande dom.
– Jag blev väldigt chockad. Jag blev rent ut sagt arg. Tanken på att det skulle bli så här fanns inte. Jag upplevde ju honom som vaken.

Och det finns fler fall.
En flicka blir gravid. Hon är 13 år. Ett DNA-prov på fostret visar att pappan är en över 50 år gammal man. Han frias för våldtäkt mot barn, eftersom hovrätten anser att samlaget kan ha skett i sömnen.

En annan kvinna vaknar av att hennes kompis våldtar henne. Han har gått ner från sängen, och lagt sig på henne där hon sover på golvet. Mannen frias, eftersom han kan ha handlat i sömnen.
 
Det trista är att det numera inte längre är ett brott man blir dömd och blir straffad för?
Om någon våldtar någon man har somnat, kan utövaren åberopa sexsomni och gå fri.
Det var ett väldigt surr om det på P1 för ett tag sedan, om en Göta hovrättsdom som fastslog det.

Men jag är inte förvånad längre, det är ju ok med både barnäktenskap och polygami nu för tiden.
Vår lagstiftning räcker tyvärr inte till. Och räcker inte lagen till, går utövarna fria. :mad:
Som jag skrev i en annan tråd, pm man följer praxis så är våldtäkt inget brott i Sverige trots att det juridiskt sett är så, men jag tycker definitivt att samtliga övergrepp ska anmälas. Någon gång måste Sverige vakna på den fronten.
 
Om TS skulle anmäla det här så tror jag inte att KK:n säger att han var vaken?
Jag tror inte att han går och anmäler att han har våldtagit någon och vill ha ett straff för det.

Hon berättar ju att han säger att han trodde att hon njöt. Resten av det där är spekulationer. OM man överhuvudtaget ska spekulera så låter det sannolikt att han skulle säga samma sak i rätten - han trodde att hon var med på det.

Men jag tror inte att @Myblackcat i det här sårbara läget är hjälpt av irrelevanta rättsfall, hur upprörande de än är.
 
Som jag skrev i en annan tråd, pm man följer praxis så är våldtäkt inget brott i Sverige trots att det juridiskt sett är så, men jag tycker definitivt att samtliga övergrepp ska anmälas. Någon gång måste Sverige vakna på den fronten.
Helt enig!
Har träffat många kvinnor som säger att de i princip dagligen blir våldtagna, jag blir så upprörd över det att jag skakar av ilska. Men de kan inte anmäla. Och jag kan i princip bara gråta tillsammans med dem. :cry:
Mycket är fel medpraxisen och juridiken :mad:
 
Helt enig!
Har träffat många kvinnor som säger att de i princip dagligen blir våldtagna, jag blir så upprörd över det att jag skakar av ilska. Men de kan inte anmäla. Och jag kan i princip bara gråta tillsammans med dem. :cry:
Mycket är fel medpraxisen och juridiken :mad:
Det är vansinnigt! Att det 2017 fortfarande är en sån försvinnande låg andel som blir fällda för övergrepp är helt obegripligt. Inte gör det saken bättre när domare ställer riktigt korkade frågor (kläder, har du druckit osv=´) samt motiverar sina domar på dom mest märkliga vis.
 
Men jag tror inte att @Myblackcat i det här sårbara läget är hjälpt av irrelevanta rättsfall, hur upprörande de än är.
Nej, jag tror inte heller det. Och jag tycker att det är olyckligt när man istället för att stötta någon som blivit utsatt för något tar det som en chans att få klaga över vad man tycker är fel i landet. Det hjälper inte den utsatta.

@Myblackcat Jag är så otroligt ledsen att du blivit utsatt för det här! Det han gjorde mot dig var ett övergrepp, ett typ av övergrepp som vi nog är många som någon gång råkat ut för. Det gör det dock inte mer rätt - att det är vanligt betyder inte att det ska accepteras.

Jag hoppas att du aldrig träffar honom igen för en sån här person kan du inte lita på. Han gjorde våld på din kropp. Det är aldrig okej och det finns inga ursäkter i världen för det.

Stor kram från mig och ta hand om dig! Lyssna inte på hans kassa jävla förklaringar!
 
Hon berättar ju att han säger att han trodde att hon njöt. Resten av det där är spekulationer. OM man överhuvudtaget ska spekulera så låter det sannolikt att han skulle säga samma sak i rätten - han trodde att hon var med på det.

Men jag tror inte att @Myblackcat i det här sårbara läget är hjälpt av irrelevanta rättsfall, hur upprörande de än är.
Ord står mot ord i rätten. Så vad han än har sagt tidigare om sitt tillstånd, om det så är i vittnens närvaro, så håller det inte i rätten. Been there, done that.
Han är en skithög, liksom männen i de irrelevanta exemplen.
Det är bara att anmäla för sakens skull, som Sporthorse sa. Men man ska inte ha för stora förhoppningar om en fällande dom.
 
Det är vansinnigt! Att det 2017 fortfarande är en sån försvinnande låg andel som blir fällda för övergrepp är helt obegripligt. Inte gör det saken bättre när domare ställer riktigt korkade frågor (kläder, har du druckit osv=´) samt motiverar sina domar på dom mest märkliga vis.
Ja. Jag kokar av ilska!
Och fortsätter med det jag kan, mejla div. instanser och ifrågasätta, stötta de organisationer som jobbar med frågorna på olika sätt osv.
Nä, kom igen Sverige!
 
Det här var 6:e gången vi sågs eller nåt. Han hörde av sig sent igår kväll och kom hem till mig. Jag kom precis hem från en fest och var lite berusad. Vi hade sex då och det va bra som vanligt. Imorse kl 7. kanske då börjar han ta på mig när jag sover. Det har bara gått några enstaka timmar sedan jag somnade så jag är dödstrött och fortfarande påverkad av alkoholen. Jag ligger typ och slumrar/halvsover. Jag orkar verkligen inte röra mig, inte ens vicka en liten tå. Att han höll på lite med brösten gjorde inget, men sen börjar han hålla på därnere. Jag börjar tycka det är konstigt.

Han är inte min pojkvän. Han vet inte var mina gränser går. Jag inser tillslut att han tänker trycka in den och han gör det och börjar hålla på. Nu är jag vaken, fast jag ligger lika stilla som innan och blundar. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om han kanske vet att jag är vaken fast jag inte visat det. Att det är därför han tycker det är ok. Jag får en riktig obehaglig känsla i kroppen. Det enda jag tillslut kommer på att säga är att fråga ifall han använder kondom. Nej svarar han och fortsätter. Då flyttar jag på mig så han slutar och lägger mig med ryggen mot honom. Då tar han fram en kondom ur lådan, sätter på den och bara stoppar in den igen bakifrån (utan förvarning som innan) och börjar hålla på igen utan att säga något. WTF! Då säger jag att jag inte vill mer och han slutar.
Jag ligger kvar ett tag med ryggen mot honom. Jag känner mig inte trygg längre men vet inte vad jag ska göra. Han frågar oroligt om jag är arg på honom. Jag svarar inte. Sedan frågar han om jag är sur för att han inte använde kondom. Då svarar jag bara "bl.a." och att jag vill att han går så han går. (Jag funderade här på ifall jag skulle förklara för idioten att man inte har sex med någon som sover, men ville bara ha ut honom ur mitt hem.)

Jag är lite chockad. Hur kan man ha sex med någon när den personen inte rör på sig eller ger någon respons alls? De killar jag varit med tidigare har slutat när de märkt att de inte fått igång mig (på morgonen t.ex.). De har automatiskt blivit avtända när jag inte gett något gensvar.

Den här trodde jag inte om den här killen, alls. Han är en speciell person. Han är ovanligt öppen, ärlig, känslig, respektfull och verkar genuin. Man märker att han tycker min njutning är det viktigaste. Han har nästan fått mig att få känslor för honom pga det mjuka/kärleksfulla sättet han tar på mig. Det här går inte ihop med bilden jag har av honom. Aja nu vet jag iallafall och jag vill aldrig mer se honom.

Så vad är eran spontana reaktion? Har någon varit med om något liknande? Vad gjorde ni då?
Han är en skithög. Men en av många. Jag har varit med om det, bortsett ifrån att jag inte kände karln i fråga och att han tagit sig in i mitt sovrum. En kompis kom till undsättning och gav honom en smäll.
Jag anmälde.
Det stod ord emot ord, trots att han bad om ursäkt till mig och min kompis för vad han hade gjort..
Så han gick naturligtvis fri.
Min vän blev dömd för misshandel. Jag betalade böterna eftersom jag kände att min kompis inte hade fått böterna om han inte skulle "rädda mig".
Karln visade sig vara pedagog och anmäld för liknande saker tidigare men ord hade alltid stått mot ord. Veckan efter dom åkte han på läger med ett gäng gymnasieungdomar.... Kul läge...
Anmäl för att markera, men bli inte ledsen om rättspraxis fallerar.
Hoppas det går bättre för dig.
Jag har lagt det åt sidan och lägger min energi på att jobba med frågorna. För att det ska bli bättre. Men just nu ser det ut som att det går bakåt tyvärr.
 
TS var med om händelsen imorse så det kanske inte är rätt läge att ranta om rättsväsendets katastrofala behandling av våldtäktsoffer just här och nu. Stöd, råd och medkännande är nog mer hjälpfullt. Kom också ihåg att det bara är brottsoffret som har rätt att avgöra om händelsen ska polisanmälas, hur frustrerande det än må kännas för oss andra.
 
TS var med om händelsen imorse så det kanske inte är rätt läge att ranta om rättsväsendets katastrofala behandling av våldtäktsoffer just här och nu. Stöd, råd och medkännande är nog mer hjälpfullt. Kom också ihåg att det bara är brottsoffret som har rätt att avgöra om händelsen ska polisanmälas, hur frustrerande det än må kännas för oss andra.
:bow:
 
TS var med om händelsen imorse så det kanske inte är rätt läge att ranta om rättsväsendets katastrofala behandling av våldtäktsoffer just här och nu. Stöd, råd och medkännande är nog mer hjälpfullt. Kom också ihåg att det bara är brottsoffret som har rätt att avgöra om händelsen ska polisanmälas, hur frustrerande det än må kännas för oss andra.

Tack, välbehövlig inlägg.
 
Jag tycker det jobbiga med den här situationen är att det var just den här killen. Han har målat upp en bild av sig själv som en väldigt mjuk och känslig person. Han pratade alltid om machokulturen och hur han gick emot den i olika sammanhang. Att han var feminist osv.

Meddelandet jag skrev till honom skrev jag fort och skickade utan att läsa igenom för jag visste att jag skulle tagit bort vissa saker som jag skrev. För när jag läste det efter jag skickat det så kändes det så fel att ha kallat honom asshole. Det kändes elakt och för mycket att bli så arg på den här känsliga killen.

Jag har pratat med flera kompisar och min bror och analyserat lite. Jag tror att han använder sin oskyldiga image för att kunna ta sig igenom livet utan att ta ansvar för sina handlingar. För ingen kan ju bli arg på honom då. Det skulle ju vara som att bli arg på en katt för att den kissade i sängen. Den förstår ju inte vad orsaken till ilskan kommer ifrån så det är ingen ide att reagera.

Sedan var en av kompisarna väldigt intresserad av vad som hände i detalj. Det var bra att gå igenom för nu vet jag att zonen inte var lika grå som jag trodde. Att han flera gånger gick över gränsen och att han inte kan spela oskyldig (om han inte klassas som efterbliven eller nåt). Och att det inte spelar någon roll vad jag gjorde. För det var faktiskt så jag kände när det hände. Att han gick över flertalet gränser fast jag tydligt inte var med på det.

Hur kan han påstå att jag njöt? Det skulle jag vilja veta. Och vilka tecken visade jag på att vara vaken?

Det är jobbigt att gå igenom händelsen då jag fortfarande inte kan förstå att han gjorde det här mot mig. Jag misstänker att jag kommer råka skicka iväg något argt meddelande till honom under de kommande dagarna. Jag tror det är bäst att rikta ilskan mot honom fast det känns fel att anklaga denna stackars oskyldiga varelse :crazy:.
 
Sedan var en av kompisarna väldigt intresserad av vad som hände i detalj. Det var bra att gå igenom för nu vet jag att zonen inte var lika grå som jag trodde. Att han flera gånger gick över gränsen och att han inte kan spela oskyldig (om han inte klassas som efterbliven eller nåt). Och att det inte spelar någon roll vad jag gjorde. För det var faktiskt så jag kände när det hände. Att han gick över flertalet gränser fast jag tydligt inte var med på det.

:bow:

Klok kompis, klok du!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 112
Senast: Svartkatt
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 735
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 774
Senast: Whoever
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 540
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp