Return_to_the_moon
Trådstartare
För mig är den största avtändaren att han faktiskt tycker det är njutbart att ha sex med någon som inte ger något gensvar. Känns faktiskt djävligt twisted för mig, inte alls som någon jag gillar att ligga med. För mig är det viktigt att bägge är delaktiga, det är vad som får igång mig. Någon annan har kanske andra preferenser, men om han är sådan kille som går igång på passivitet, "spela död", underläge etc hade det bara varit SÅÅÅÅ off för mig.
Jag tycker du ska låta det gå ett par dagar och inte varken förminska eller förstora händelsen. Låt det ta lite tid innan det landar hos dig, prata med någon IRL kanske? En kompis eller så. Och känna efter om det känns som något du vill gå vidare med. Det kräver ju också en del energi och engagemang att gå vidare, tänker jag.
Jag blir så förbannad nu när jag tänker på det. Han påstår att jag va vaken och njöt. Det är sån jäkla bullshit alltså!
Det här var inte som de andra gångerna vi legat. Då har vi hånglat och han har sökt kontakt med mig. Nu var det precis tvärtom. Han försökte inte väcka mig eller söka någon slags respons. Han brukar kyssa mig, men det gjorde han inte nu. Han undvek det. Jag märkte ju skillnaden. Denna gången ville han att jag skulle förbli passiv och stilla så han bara kunde stoppa in den och hålla på. Han gick igång på att jag låg stilla och kunde utnyttja mig.
Och allt detta förnekar han även inför sig själv. Sanningen är att han tände på att ta för sig av någon som inte var där.