SunDown
Trådstartare
Min hund blev överfallen av två stora hundar idag. Min kompis var ute och gick med henne och helt plötsligt kommer de 2 hundar springandes mot henne. Min hund är en stor hund men de hindrade inte dom. Min kompis gjorde allt för att hålla dom andra borta men de var inte så lätt för min hund var livrädd och sprang runt henne så hon trasslade in sig i kopplet. Ägarna till hundarna gjorde typ inget i början utan efter ett tag tog dom bara den ena hunden. Dom sa inte ens ursäkta elr något.
Hon har tidigare blivit påhoppad av två olika schäfer tikar vilket gör att hon har lite problem med just schäfer tikar med hanar är det inga problem så nu är ja lite orolig om detta kan sätta några spår hos henne. Hur ska jag göra på bästa sätt så hon inte behöver känna sig osäker.?
Hur svårt ska de vara att ha sina hundar kopplade??? Ja blir så ledsen.
Hon har tidigare blivit påhoppad av två olika schäfer tikar vilket gör att hon har lite problem med just schäfer tikar med hanar är det inga problem så nu är ja lite orolig om detta kan sätta några spår hos henne. Hur ska jag göra på bästa sätt så hon inte behöver känna sig osäker.?
Hur svårt ska de vara att ha sina hundar kopplade??? Ja blir så ledsen.