Min hund är sjuk

SkorpSmulan

Trådstartare
Gud vad tiden går sakta när man sitter och väntar på att få åka till veterinären. :(
Jag håller på att oroa ihjäl mig för mitt hjärta som är dålig i magen. Kräkts och haft diarre, men det värsta är att hon är så påverkad. Ligger bara och skakar och smågnäller och stånkar.
Kl ett får vi vara hos vet, dom har lunch mellan tolv och ett.
Egentligen vet jag inte vad jag vill med tråden. sökt på liknande men bara funnit diarre på opåverkade hundar, bara göra nått medans tiden går.

Sv: Min hund är sjuk

Usch vad förfärligt!
Jag vet precis hur det känns och håller alla tummar för att tiden går fort och att det inte är något allvarligt.

Det var ju en akut tid vi fick :mad:

Men eftersom att hon bara blev ännu sämre så åkte vi såklart in ännu tidigare.
Jag hade åkt omgåeende då jag ringt dom första gången om veterinären jag pratade med TVÅ gånger sagt att jag skulle komma men dom sa att dom hade lunch mellan tolv och ett och att vi skulle komma kl ett.
Pratade först med ett annat djursjukhus och dom sa kl tre...
Nu tar det dessutom nästan 2 timmar för mig att bara åka till veterinären men vi där strax före tolv och fick komma in före lunchen för att hon var så pass dålig.
Och hela sjukdomsförloppet gick väldigt fort.

Jag gör såklart ALLT i min makt för att det käraste jag har ska må bra.

Hon har piggat på sig rejält och ska få komma hem i eftermiddag.
Så underbart skönt.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 604
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka