Tack! Vill dock inte ta emot någon sådan hjälp, det går ingen nöd på mig. Det är bara det att jag lever på aktivitetsersättning (vid förlängd skolgång) och numera måste jag betala min terapi själv ( skitlandsting), visserligen är min psykolog jätteschysst och låter mig gå extremt billigt (annars hade jag inte kunnat fortsätta) men det blir ändå mycket pengar för mig så det finns inte riktigt utrymme för spontana resor bara sådär.
Du avgör själv vad som känns bäst för dig Men om du ändrar dig så kvarstår erbjudandet.
(Och jag tänker att det inte ska behöva gå direkt nöd på en för att en ska kunna få ta emot en gåva. Jag hjälper med de pengar jag tjänat ihop, och jag tjänar in nya nästa månad. Du har gjort vad du kunnat för att hjälpa ett barn att slippa uppleva det du själv gjort. Det är väldigt bra och starkt gjort, med tanke på vad du berättat i tråden. Så se det som karma helt enkelt, och ingen "fattighjälp". Men jag förstår hur du känner, och respekterar det. All till dig i vilket fall.)