Min Androidtelefon stänger av sig

Islandshästryttare

Trådstartare
Har en moto g30 som jag köpte i januari. Den har ibland det sista börjat stänga av sig. Oftast när jag har haft den i väskan eller fickan så har den varit avstängd när jag plockat fram den. Trodde först att den legat mot något så knappen trycks in och den stängs av men det verkar inte stämma med vissa gånger. Har någon annan råkat ut för detta? Är det bara att lämna in den eller finns det något man kan göra själv?
 
Är nog någon inställning som behöver justeras, många telefoner har en funktion som stänger av efter en tids overksamhet, eller vid en viss batteri nivå. Känner inte till din Moto, men att gå igenom inställningarna och justera dem torde vara mitt första försök till "fel" sökning.
 
Är nog någon inställning som behöver justeras, många telefoner har en funktion som stänger av efter en tids overksamhet, eller vid en viss batteri nivå. Känner inte till din Moto, men att gå igenom inställningarna och justera dem torde vara mitt första försök till "fel" sökning.

Tack för tips ska kolla upp hur inställningarna är för denna telefonen!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 002
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 227
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 104
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Wobbi stövlar
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp