Midt-West Ibi-Light

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rassub
  • Startdatum Startdatum
R

rassub

Det verkar svårt att hitta info infomation om denna hingst? Vet stam o att Kyra red honom men inget om vad han gjort som avelshingst.. Nån som har koll?

Sv: Midt-West Ibi-Light

Han är bl.a far till Moliére 970 (exp. Australien).

Han har verkat mycket i dansk avel och gör fortfarande. I Herning i år firade de hans 20-årsdag och han deltog i flera av dressyrklasserna plus galashowen, han tävlas alltså fortfarande.

Här har du en adress till en dansk hemsida om Midt West Ibi light hhttp://www.horse.dk/dk/search/stallion/description.asp?StallionID=17&HorseID=&StableID=19onom.

Mvh

Camilla

har känt 3 avkommor till Midt west o alla är idag döda pga. sammanväxningar i nackkotor eller ryggkotor.
slumpen eller genetiskt?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 273
Senast: lizzie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur