Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga varför?Älskar midsommar! Min favorithögtidFinns en anledning till att vi förlovade oss på midsommarafton för 3 år sen och gifte oss på midsommarafton förra året
![]()
Måste köpa kläder. Men vet inte vad jag vill ha.
Någon som vill shoppa åt mig?
@Asko
Problemet är att jag inte vet vilken stil jag vill ha. Men vet att jeans och tjocktröja är varmt på sommaren.![]()
Problemet är att jag inte vet vad jag gillar, vet inte alls vad som är snyggt på mig.Ja, det är det nog
Jag bara köper det jag gillar så passar nog något där hemma till det så det är ingen särskild stil jag har, förutom JAG-stilensjälv gillar jag gina tricot.
Fast det vet inte jag heller i förväg, man får ju gå runt lite i affärerna och se om man ser något som man gillar. Sen är det bara att prova och om du tycker att det ser ok ut så ÄR det okProblemet är att jag inte vet vad jag gillar, vet inte alls vad som är snyggt på mig.
Önskar att jag kunde hitta något när jag går i affärerna. Ser inga snygga kläder.Fast det vet inte jag heller i förväg, man får ju gå runt lite i affärerna och se om man ser något som man gillar. Sen är det bara att prova och om du tycker att det ser ok ut så ÄR det ok![]()
Ja då är det svårt om man inte ser några snygga kläderÖnskar att jag kunde hitta något när jag går i affärerna. Ser inga snygga kläder.Sen är det urtråkigt att prova kläder.
Vill bara köpa massa ridkläder, jag som knappt är i stallet.![]()