Midnattstravet

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Rigolette
  • Startdatum Startdatum
R

Rigolette

Någon som ska upp till Midnattstravet på Dannero imorrn, söndag alltså ? :D Jag funderar på det .. men vet inte riktigt hur jag ska komma upp dit ... :S

Sv: Midnattstravet

Nope, ska inte dit.. KALMAR säger jag bara :angel: ;) :D

Edit: Läste det igen.. Imorrn är det väl inte söndag? ;)

Ska inte upp själv, men vi har 2 starthästar så mamma och morfar ska dit.. :)
Själv måste man slava på jobbet.. :cry:

Haha. Oj, jag var nog lite trött då jag skrev det här .. ;) Jag menade ju så klart, torsdag :p Haha :D

Hur gick det för er som hade pållar med då ? :)

Själv satt man o jobbade i toton hela kvällen...:rofl:

jag var där och fotade till lopp 8 sen rände vi över till stallbacken efter lopp 9 och kollade till lopp 13 innan vi åkte hem! :)

nån i den här tråden lär nog känna igen sin häst iaf :D

Kallblod.jpg

Zuzzi ... I LOVE YOU :love: :love: :love:

Synd bara att han skulle skämma ut sig så förbaskat. Nu är det bestämt att han blir valack till hösten iallafall. ;)

Jag såg tyvärr inte helt loppet så jag vet inte hur din betedde sig. Fotade på provstarterna och när det det gigantiska fältet stack iväg sen så rännde jag iväg och köpte nått att äta åt syrran och mig

såg upploppet bara på skärmen vid scenen, lite oväntat slut :rofl:

men han verkade inte ha uppfört sig så bra om nu hans stolthet måste ryka å allt :p

Han galopperade två ggr, sprang och smågnäggade och bromsade :mad:

Säta Candid startade, hade satt på honom helstängt.. Så har du en bild på en "ostkrok" kan det vara min häst :rofl:

hrrmmm ja då får man inte vara stolt man längre :rofl: men ni fick ju iaf med er en matlapp hem :D

Senast ändrad:

nån ostkrok hade jag inte bild på men hittade en rak Säta Candid iaf ;) tyvärr blev det ingen höjdarbild

StaCandid.jpg

Zuzzi skrev:
nån ostkrok hade jag inte bild på men hittade en rak Säta Candid iaf ;) tyvärr blev det ingen höjdarbild

Hmm, men det där var ju på upploppsrakan.. Enda stället han kunde springa rakt på :eek:

Kresson och Robin Foreman, tror dom är ute och springer fortfarande, så usla var dom.. ;)

var nog ingen bra dag för Bukefolket på Midnattstravet :rofl:

Här är Kresson! Det går ju framåt iaf :angel:
Kresson.jpg

Åh! Fin fin bild!! :love: (om man bortser från hur kusken sitter) :)
Måste genast visa mamma, så hon blir glad över nånting iallafall!!

Jodå, nog går det framåt.. i sisådär 1000 meter, sedan lägger herrn ner verksamheten...

Liknande trådar

Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 738
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 308
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 676
Senast: Roheryn
·
Hästvård Vi drog som sagt stygnen i söndags och bandagebyte idag.. Vi har problem med att få de å sitta som de ska, trots snögg, bandage och mini...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 776
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London