Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt som undrar men, vad har du för omläggningsgrejor? Är uska och fullblodsägare!
När min herre slår upp sår så brukar jag lägga om med Manukka honung och Kruuse foam dressing (finns på Apotea). Min har pappershud så jag är Storkund på djursjukhuset Hgb och deras shop.....
Så intressant att se! Min häst fastnade också i ett staket en gång och fick ett sår på bakbenet som var in till benet, hon hoppade över en tråd för någon lämnat henne själv ute. Det läkte fint och blev bara ett litet ärr kvar. Men man blev verkligen en fena på att linda bandage efter det hela xD
Vill ha bandage och materialtipsen
Vill man ha de små vita gelkompresserna jag hade i mitten av läkningen också så tror jag dem heter Suprasorb, de är vita tunna gelkompresser. Ska vara superVill ha bandage och materialtipsen
Suprasorb X är fantastiskt bra!Vill man ha de små vita gelkompresserna jag hade i mitten av läkningen också så tror jag dem heter Suprasorb, de är vita tunna gelkompresser. Ska vara super
Suprasorb X är fantastiskt bra!