Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.Är det typ det här du letar efter kanske?
Om du har någon form av konstprogram så är det enkelt. Bara att kopiera in dem på en kanvas, sätta dem som "multiply" och så lägger de sig över varandra. Bland annat Clip Studio Paint fixar det.Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.
Tack, ska kolla på jobbet sen!Om du har någon form av konstprogram så är det enkelt. Bara att kopiera in dem på en kanvas, sätta dem som "multiply" och så lägger de sig över varandra. Bland annat Clip Studio Paint fixar det.