MH per ras och jämföra raser?

Monkie

Trådstartare
Jag lyckas bara hitta MH för specifika hundar och i dem ser jag ju rasens... Vad säger man medel-MH? Men finns det någonstans där man kan jämföra olika rasers MH sida vid sida?

Är det typ det här du letar efter kanske?
Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.

Mja, skulle vilja jänföra olika raser samtidigt I och för sig kan jag ju skriva ut de jag vill titta på och lägga bredvid, men det hade varit intressant att lägga dem ovanpå varandra, så som skks sida gör med enskilda individer uppe på rasens "grund-MH". Till exempel jämföra staffe med amstaff och collie i samma diagram.
Om du har någon form av konstprogram så är det enkelt. Bara att kopiera in dem på en kanvas, sätta dem som "multiply" och så lägger de sig över varandra. Bland annat Clip Studio Paint fixar det.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 542
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 971
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 450
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar