Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min hubertus är mkt prisvärd enl. mig. Den är inte spec. dyr (jag betalde 7750:- för min flexline dressyr) men håller endå en hög kvalite på läder och bom.
Stubben tycker jag också är mycket bra kvalitetsmässigt, även märken som "tillhör" stubben, typ JH och kloster schöntal håller bra standard till ett bra pris.
Jag tycker att Griffin har bra sadlar.
Sen så kanske man får betydligt bättre sadlar för mer pengar, men Griffin kostar ju "nästan ingenting", så PRISVÄRDA är de absolut
Mmmm Morris & Nolan har en sådan dressyrsadel, helt ljuvlig. Tyvärr med för smal bom för de hästar familjen har nu -köpt till flb
Och så min Kiefer flatback.. den är helt underbar!!! Köpt beg, underbart mjuk och skön att rida i, perfekt formad. Och ligger på i princip alla hästar -från feta ponnies, flb liknande till stora hbl! Å så precis lagom stor med! 16.5 tum och 31 bom
M&N är ju jätteskön, har en sådan dressyrsadel till min valack. Men undrar om inte Countyn slår den...väntar på en ny county connection till mitt sto!
Men prisvärdast är nog stübben, man får mycket för pengarna!
Jag tycker min HDR (Henri de Rivel) är prisvärd med tanke på att den var max 1 år gammal och jag betalde 3500:- för den
Underbar att rida i, och ligger dessutom bra på de 3 hästar jag provat den på, och de är totalt olika i ryggen...
Men jag vet inte hur prisvärd en ny för 8-10 000 är...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.