Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lillsillen skrev:Värmlandsvagnen är ju ganska hög, jämfört med många andra släp, så det blir ej REJÄL tröskel att kliva upp/ner på....dessutom är det ju inte helt lätt (och gratis) att bygga om släpet, så detta tror jag att jag får lov att avstå ifrån.
Lillsillen skrev:Hon går ju som sagt snällt in med alla ben, men klämmer ihop sig så långt bak i släpet som hon bara kan, och står sedan dubbelvikt och tittar bakåt. Så för att få IN hela henne ORDENTLIGT, tog jag ur mellanvägg o bom. Öppnade lilla dörran och bad henne gå in.
Men inte ens då ville hon gå längre in än minimalt. Uppenbarligen är det något som skrämmer henne i FRAM på släpet. Om det är för att det gungar lite när hon går längre in, eller om det speglar sig i fönstret eller vad det nu är, återstår att se.
Har provat fälla ner stödben bak o fram, men det blev inte bättre denna gång i alla fall.
Men kanske nästa? Ska även hänga för fönstret o se om det ger nåt resultat....
Med stängd framdörr ville hon inte gå in alls......Men nu har jag nåt nytt att jobba på.
Kanske min teori ang. att hon måste ha helkoll på det som händer ute, spricker i och med detta... kanske är det trots allt NÅGOT längst fram inne i släpet som skrämmer henne och utlöser dessa kastanfall......