Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast för att det skulle fungera fick man kräva att objekten inte duschat eller använder parfymerade produkter innan provet tas. :crazy:

Ja, men det är väl lösbart? Istället för att fylla i jobbiga formulär om sig själv på nätet och skriva presentationer och ha sig, så lämnar man helt enkelt in sina doftprover under kontrollerade former. Systemet spar ju tid då man inte behöver sitta vid datorn, så man borde hinna med att låta bli att duscha och gå och lämna sitt prov istället.

Ja, men det är väl lösbart? Istället för att fylla i jobbiga formulär om sig själv på nätet och skriva presentationer och ha sig, så lämnar man helt enkelt in sina doftprover under kontrollerade former. Systemet spar ju tid då man inte behöver sitta vid datorn, så man borde hinna med att låta bli att duscha och gå och lämna sitt prov istället.
Iofs, men nu går vi ju inte enbart på doft, annars hade det ju varit en match made in heaven. ;)

@Petruska med ledsam blick kan jag konstatera att du inte är först med det fantastiska upplägget.

Läs mer på:
http://www.pheromoneparties.com/

Jävligt heteornormativt att sortera påsarna med svettiga tshirts i rosa och blå. Om man nu triggas av svettdoften spelar det väl tusan ingen roll om det är en man eller kvinna? Det undermedvetna har tagit sitt beslut. Det är bara att acceptera.

@Petruska Om man nu triggas av svettdoften spelar det väl tusan ingen roll om det är en man eller kvinna? Det undermedvetna har tagit sitt beslut. Det är bara att acceptera.

Precis så tänkte jag! Kön, klass, etnicitet, modersmål, intressen, värderingar - inget av det ska få störa naturens gång, tänkte jag mig. Vad spelar sådant för roll, när Naturen har talat?

@Petruska med ledsam blick kan jag konstatera att du inte är först med det fantastiska upplägget.

Läs mer på:
http://www.pheromoneparties.com/

Jävligt heteornormativt att sortera påsarna med svettiga tshirts i rosa och blå. Om man nu triggas av svettdoften spelar det väl tusan ingen roll om det är en man eller kvinna? Det undermedvetna har tagit sitt beslut. Det är bara att acceptera.
Hur visste du vad du skulle googla för att hitta det där? :angel:

Hur visste du vad du skulle googla för att hitta det där? :angel:
Såg det på tv faktiskt för inte så länge sedan. Jag tittat inte på tv, vi har inga tvkanaler hemma, men på något vis har jag lyckats se ett program en dejting och då om dessa feromonpartyn :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
621
Senast: MJLee
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V