Om man helt förkastar biokemins inverkan på människan, så bör man ju inte bry sig om såna skitsaker!Nu blir jag nyfiken - vad menar du då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man helt förkastar biokemins inverkan på människan, så bör man ju inte bry sig om såna skitsaker!Nu blir jag nyfiken - vad menar du då?
Konstruktivt trevligt uttömmande svar och god ton?
Du vill alltså inte lukta på någons feromoner?
Fast nu är du ju där igen - med ditt helt förkastar. Det är en halmgubbe, ingen har gjort det.Om man helt förkastar biokemins inverkan på människan, så bör man ju inte bry sig om såna skitsaker!
Jag förstår verkligen inte denna enorma ovilja många på Buke har när det gäller biologiska förklaringar till ju vi fungerar som människor. Det är förvånande och känns väldigt anti-vetenskap.
Men om du vill gå på biologi är det ju meningslöst med nätdejting...
Eller så kan du stämma träff med alla på dejtingsidan eftersom det är först när du träffar dom som du vet om du gillar dom om de enbart går på biologi
Jag förstår verkligen inte denna enorma ovilja många på Buke har när det gäller biologiska förklaringar till ju vi fungerar som människor. Det är förvånande och känns väldigt anti-vetenskap.
Man kanske helt enkelt kunde ha ett system där man skickar doftprover? Och om båda tycker att det doftar gott, så dejtar man!Men om du vill gå på biologi är det ju meningslöst med nätdejting...
Ja det är ju just det. Det är först när man träffas som man vet om det är intressant eller inte. Alldeles oavsett vilka förklaringar som ligger bakom. Gäller inte det oavsett om man tror på biologi eller inte? Att det inte genom att läse en presentationstext kan se om det är en perfect match eller inte?
Men vem har sagt att allt handlar bara om biologi? Det har inte jag sett faktiskt.
Sen kan ju inte allt i tråden handla om bara konkreta råd för att enklare hitta någon via nätdejting. I så fall skulle tråden varit bra mycket kortare
Konstruktivt trevligt uttömmande svar och god ton?
Jag vet inte, men det känns så trist att titta in i den här tråden, det känns lite som vi inte kommer någonvart i den här spark-diskussionen med den här typen av poster. Jag fick en varning igår för en post jag inte ens avsett vara någon pik, vad detta inlägg renderar från moderatorshåll vet jag inte men den bidrar definitivt inte till någon god ton på forumet.
Ö
Nä men för en den som tror på biologi så är det ju meningslöst att ha några kriterier alls utan det bästa den kan höra är ju att gå ut på stan och gå fram och börja prata med folk och se vilka feromoner som utsöndras. För den är det ju meningslöst att läsa presentationer på en dejtingsida eftersom det bästa är att inte ha några kriterier.
Nä men för en den som tror på biologi så är det ju meningslöst att ha några kriterier alls utan det bästa den kan höra är ju att gå ut på stan och gå fram och börja prata med folk och se vilka feromoner som utsöndras. För den är det ju meningslöst att läsa presentationer på en dejtingsida eftersom det bästa är att inte ha några kriterier.
Jag tolkar @TomasN s inlägg som att det troligtvis är biologi inblandat i selektionen, inte endast.För den den som tror på biologi så är det ju meningslöst att ha några kriterier alls utan det bästa den kan göra är ju att gå ut på stan och gå fram och börja prata med folk och se vilka feromoner som utsöndras. För den är det ju meningslöst att läsa presentationer på en dejtingsida eftersom det bästa är att inte ha några kriterier.
Fast för att det skulle fungera fick man kräva att objekten inte duschat eller använder parfymerade produkter innan provet tas.Man kanske helt enkelt kunde ha ett system där man skickar doftprover? Och om båda tycker att det doftar gott, så dejtar man!
Ibland känns det dom om den största orsaken till vem som väljer vem är slumpen
Man kanske helt enkelt kunde ha ett system där man skickar doftprover? Och om båda tycker att det doftar gott, så dejtar man!