Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill inte heller ha en rökare :yuck:
Det stinker och känns otroligt onödigt att betala för att göra det.
Killen jag dejtade igår röker inte tack och lov :)

Känner väl som er gällande rökning, men tyvärr har endast 2 av mina dejter varit rökfria, dessutom haft sambo som rökt, så jag har liksom vant mig, så långt det går att vänja sig. Men anger man i sin profil att man är rökfri då ska man baske mig vara det också. Hade blivit väldigt besviken i den situationen.

Suck. Bara söndagskåta karlar inne idag tydligen. Jag börjar faktiskt bli riktigt trött på det här. Ja inte direkt de söndagskåta karlarna, men i att inte finna några intressanta som finner det intressant tillbaka.

Söndagar och fredagar tror jag nog att jag tycker det är värst att var ofrivillig singel.

Håller med dig, @Frokennorlin .

Dom enda som flirtar och mailar mig är 25-30 åringar, vilket definitivt inte är aktuellt för min del.
Och dom jag mailar till, svarar inte.
*suck*

Jag "sörjer" min tvåmånadersdejt som har runnit ut i sanden, så att säga. Svårt att bli riktigt intresserad av någon annan just nu, känns det som.

Men för ett år dejtade jag en man som inte riktigt hade gjort klart med sitt ex. Han hörde faktiskt av sig igår och vi har lovat att träffas i alla fall. Men han är ju en såndär varannan-veckas-pappa så jag hyser inga större förhoppningar om att han ska ha tid med mig egentligen...

Sitter i liknande sits som Mona. Tänker mycket på Mr Nyskiten och undrar vad f*n som hände?
En granne hejdade mig i helgen och frågade när min "sympatiske pojkvän" skulle komma nästa gång. Jag sa att vi inte träffades lägre. Hon trodde då att det var jag som avslutat det och frågade varför för han "var ju så himla go och trevlig och så kär i dig...det såg man ju tydligt" :(

Igår var jag på thaistället och hämtade mat. Då säger karln i kassan "Himla trevlig karl du träffat. Hälsa honom"
Vi har varit där ett par gånger...annars köper jag mycket mat där ifrån själv när jag "myser" i min ensamhet.

Tappade sugen för allt dejtande så totalt. Jag har lite svårt att smälta att något som kändes så mycket, äkta bara kunde försvinna så otroligt fort och så sättet han avslutade det på.

I morgon kommer iaf Mr Dejt hit på lunch. Vi har inte setts på 4 månader. Vi har ju haft lite lätt kontakt med "Hej, allt väl?"-meddelanden. Han har dejtat och han vet att jag har dejtat. Han är helt av dejtingmarknaden i nuläget av olika skäl. Och jag har kvar mina principer...att det är ett seriöst förhållande jag vill ha. Så vi är bara vänner. Men han gör mig glad, är lätt och bekväm att umgås med och vi skrattar mycket. Jag behöver det nu.

Loggar in då och då på HP. Läser eventuella meddelanden men kommer inte på ett enda ord att skriva. Försöker men det är som att få tunghäfta på tangentbordet.

Just det där - vad f*n hände - är otroligt frustrerande.
*suck*
:(

Har fått ett förvirrat och flummigt meddelande fr Mr Nyskiten för ett par veckor sen som jag inte begrep ett smack utav. Har visat det för några vänner och ingen förstår vad han menar. Något om att inte ha några livlinor ute när han känner sig ensam och att han blev påmind om att han hade gjort bort sig när han såg mig på fb...därför tog han bort mig. På vilket sätt han menar att han gjort bort sig vet jag inte. Får inte ihop någon helhet i meddelandet alls. Och jag brydde mig aldrig om att nysa vidare i det. Har inte hört mer sen dess.
Såg att han ett konto på HP. Vi träffades ju på MP. Men han har inte varit inloggad på det sedan i maj. Blockade det iaf för jag kände att vill han börja dejta igen så behöver vi inte "springa på varandra" där.

Hur går det för er andra?

Här händer inget förutom att jag svarade på Tinderdejtens sms idag (tack @mandalaki :up: ).
Däremot så fick jag en kul upplevelse idag: Jag gick ur alla sociala medier (typ fb) för några månader sedan, och idag nämnde en person som varit med och projektlett ett jobb hos mig häromveckan att "borde vi inte hänga lite mer och ses och dricka vin nångång?". Det tyckte jag var jättekul! Allt sånt brukar så slentrianhända genom fb, så det kändes nästan som att bli frågad på dejt :D

(Insåg på samma sätt hur mycket jag börjat uppskatta att bli introducerad för folk på riktigt, inte genom att se att det finns gemensamma kompisar på fb)

När jag träffade "min" dejt inaktiverade jag mitt konto på dejtingsajten helt enkelt för att jag kände att så länge han finns med i bilden så kommer ingen annan att vara intressant, och då känns det bara falskt att låtsas vara intresserad av någon annan som kanske blir intresserad av mig.

Jag aktiverade i alla fall mitt konto igen förra veckan, bara för att finna "min" dejt inloggad. Visserligen inbillade jag mig inte att vi var exklusiva med varandra, men det känns verkligen som om det här är baksidan av nätdejting. Att "alla" jagar något "bättre".

En av anledningarna till att jag lämnade MP för HP var för att inte springa på Mr Nyskiten om han ville börja dejta där igen. Så dök han upp på HP också....:meh:

Båda avslutade sina MP-konton av den anledningen som Mona nämner här ovan.
Undrar om jag kommer springa på honom igen. Så ofantligt stort är det ju inte i regionen och vi rör oss ju en del i samma områden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 644
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 480
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 314
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut