Men vad sööt!

Sv: Men vad sööt!

Jag har en sån som jag fick när plutten föddes. Använder den till vagnen med när det är kallt ute.Och till sängen då. jätte bra!:laugh:

Kan tänka mig det.
Nu vet jag alla fall vad jag ska önska mig till jag fyller haha:love:

Jag har en vanlig vetekudde, fungerar också toppen dock är den inte lika söt:D

Jag har en sådan och jag kan bara förvarna om att den verkligen STINKER när den är varm! Den innehåller lavendel och det känns kan man säga!

Neeej, vad besviken jag blir :( Jag hade bestämt mig för att köpa en, men jag vill ju inte ha en äckelnalle :crazy:

Den ser ju helt klart mysig ut!

Det är många som inte förstår varför barnet vaknar när man lägger dom i sängen efter att ha somnat i famnen. Det är ju kallt!

Jag körde med värmedynan som jag hade till min onda rygg.
La i den fem min innan pojken skulle lägga sig, då var det lagom och sen blev han så varm i sig själv så han hade nog inte velat ha mysnallen nära sig tyvärr.

Fast det gör inte Isak.
Han fortsätter sova även i ouppvärmd säng sas.
Men jag förstår hur du menar

min luktar inte. jag har ingen lavendel i min. Den är köpt på Landtlif tror jag.

Min plutt älskar sin:D

%7BEAB5613E-9F12-440B-AE72-8CDAE061E66F%7D.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 888
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 234
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
202
Senast: Tassa
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka