Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!God jul till mig!!
Ett nytt jobb som kommer vara perfekt som upptrappning.
75% med så det kommer göra gott i plånboken .
Kommer bli tufft första månaden men sen så är det bara att njuta.
Har borstat på connemaran och provar nya tränset
HammareJag vet att jag äger en mortel men var är den? Jag har inte använt den sedan jag flyttade men den borde ju vara i köket. Men den tycks inte vara det, så hur mortlar man utan en mortel? Jag kan ju inte hitta den.
Samma här, vi står mest och filosoferar när det inte är några kunder här inne.Jag borde göra något vettigt, har ganska kass arbetsmoral just nu
Jag borde göra något vettigt, har ganska kass arbetsmoral just nu
Imorgon MÅSTE jag göra några saker, för det är sista chansen i år eftersom jag är ledig i mellandagarna. Och faktureringen blir inte så rolig annarsHaha, min arbetsmoral är inte heller så hög just nu. Vill inte spekulera i hur låg den kommer vara i morgon
Imorgon MÅSTE jag göra några saker, för det är sista chansen i år eftersom jag är ledig i mellandagarna. Och faktureringen blir inte så rolig annars
Inte jag! Jobbar sista dagen imorgon, sen har jag tagit föräldraledigt tills vi kommer hem från Teneriffa. Jobbar först 9/1 igenÄsch, jag jobbar i mellandagarna också