Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom på. Om man äter macka med ost och sylt på måste sylten vara ovanpå osten. Under blir ju äckligt
Fuck off.Folk som har sås till maten om de äter potatisgratäng är inte kloka.
Fuck off.
Nej nej nej! Marmeladen under osten. Annars blir det ju kladdigt.Kom på. Om man äter macka med ost och sylt på måste sylten vara ovanpå osten. Under blir ju äckligt
Fel. Saltlakrits ska kombineras med choklad.
Marabou mjölkchoklad på rulle + Lakrisal.Det fungerar i teorin mycket bra även för mina smaklökar. Men har du några handfasta kombinationer att rekommendera?!
Ostbågar är godare ju mer böjda de är
@niphredil lagar inte mat
Man förstör den goda gräddigheten om man har sås till.
Du lagar mat:
Det på tallriken har heller inte många likheter med mat. Mer sås.@niphredil lagar inte mat
Nä, jag äter bara .@niphredil lagar inte mat
Jag äter inte mycket sås faktiskt, är inte den där som dränker tallriken i sås. Men jag äter det absolut med potatisgratäng.Det på tallriken har heller inte många likheter med mat. Mer sås.
Ostbågar är godare ju längre de är! (Och förstås, de med extra klumpar av ostpulver på.)Trodde de var godare ju smalare det var!
Det är sedan gammalt!Jordgubbssnören blir mkt godare om man knyter knutar av snöret.