Men det ÄR godare

Det gör man. Att spara det bästa ökar motivationen att fortsätta trycka i sig trots att man är mätt.

Däremot kan det ställa till det om någon som man behöver bjuda dyker upp på slutet.
Det är fruktansvärt! Jag brukar äta bort alla de ostkrokar som inte är lika goda först, men det sabbas ju helt när min partner kommer och tar en jävla näve ur skålen, helt utan hänsyn :arghh:

Man blandar inte saltlakrits med någonting!!!
Dom lila winegumen är äckligast.

Och popcorn äter man så här;
Man tar dom med "störst kropp", biter bort skrufset, lägger kroppen åt sidan.
När man samlat en näve kroppar så stoppar man in dom samtidigt. Dom är lite seghårda och tuggas till platta goda små bitar.
Skakar man bunken så brukar dessa stora popcorn lägga sig överst.

Det är fruktansvärt! Jag brukar äta bort alla de ostkrokar som inte är lika goda först, men det sabbas ju helt när min partner kommer och tar en jävla näve ur skålen, helt utan hänsyn :arghh:
Jag höll på att få psykbryt på min mamma en gång när jag nogsamt ätit upp alla småbitar och trasiga chips i min skål och hade alla stora, fina, hela chips kvar och hon kom och bara grabbade en näve. :arghh::o

Det fungerar i teorin mycket bra även för mina smaklökar. Men har du några handfasta kombinationer att rekommendera?!
Inget jag kan komma på på rak arm, jag försöker förneka att det finns godis. Men vill man inte ha huvudbry så finns den här färdiga kombinationen som är typ det godaste som finns.

exotic_lakrits_fudge_160g.jpg

Inget jag kan komma på på rak arm, jag försöker förneka att det finns godis. Men vill man inte ha huvudbry så finns den här färdiga kombinationen som är typ det godaste som finns.

exotic_lakrits_fudge_160g.jpg

Skall testas! Marabou har väl haft nån saltlakritsvariant också, kanske vore något.

Knäckebröd måste bres på den slätare sidan, den som varit nedåt i ugnen, annars blir det inte lika gott. En källa till ständiga debatter här hemma då min sambo brer på fel sida. :laugh:

Nejnejnej!! :eek: Smör bres på sidan med hål! Dessutom är överskorpor och överfrallor godare än sin underdel.

F ö smakar sega råttor bäst om man skakar runt dem tillsammans med djungelvrål eller salta balkar.

Jag är jätteglad att det uppenbarligen finns massor med människor som tycker att överdelen på frallor är godast :) ! Jag känner mig alltid lite taskig när jag bara tar underdelar....men nu vet jag att jag kanske i stället gör någon glad ;) !
Haha, och jag känner mig taskig som bara tar överdelar, trodde det var ovanligare att gilla underdelar. Men efter att ha läst denna tråd så inser jag att det kanske inte stämmer :eek:

Jag är jätteglad att det uppenbarligen finns massor med människor som tycker att överdelen på frallor är godast :) ! Jag känner mig alltid lite taskig när jag bara tar underdelar....men nu vet jag att jag kanske i stället gör någon glad ;) !

Haha, och jag känner mig taskig som bara tar överdelar, trodde det var ovanligare att gilla underdelar. Men efter att ha läst denna tråd så inser jag att det kanske inte stämmer :eek:

Det finns med andra ord en universell symbios mellan överdels-folket och underdels-folket.
Fantastiskt.

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 282
Senast: Bison
·
Mat Jag vill bjuda en person som är speciell för mig på middag. Jag har en ytterfilé av lamm i frysen, och eftersom det lille lammet är har...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka