Görel
Moderator
Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!
Gör exakt likadant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!
Fel. Saltlakrits ska kombineras med choklad.
Det är fruktansvärt! Jag brukar äta bort alla de ostkrokar som inte är lika goda först, men det sabbas ju helt när min partner kommer och tar en jävla näve ur skålen, helt utan hänsynDet gör man. Att spara det bästa ökar motivationen att fortsätta trycka i sig trots att man är mätt.
Däremot kan det ställa till det om någon som man behöver bjuda dyker upp på slutet.
Jag höll på att få psykbryt på min mamma en gång när jag nogsamt ätit upp alla småbitar och trasiga chips i min skål och hade alla stora, fina, hela chips kvar och hon kom och bara grabbade en näve.Det är fruktansvärt! Jag brukar äta bort alla de ostkrokar som inte är lika goda först, men det sabbas ju helt när min partner kommer och tar en jävla näve ur skålen, helt utan hänsyn
Bullar äts alltid genom att man snurrar upp spiralen bit för bit utifrån.
Och min favorithamburgare Chicken tendercrisp från Burger King är godast om man äter den med kniv och gaffel ."Kinamat" är godast om man äter med chopsticks
Alltså... Hur äter man ens glass med gaffel?
Inget jag kan komma på på rak arm, jag försöker förneka att det finns godis. Men vill man inte ha huvudbry så finns den här färdiga kombinationen som är typ det godaste som finns.Det fungerar i teorin mycket bra även för mina smaklökar. Men har du några handfasta kombinationer att rekommendera?!
Inget jag kan komma på på rak arm, jag försöker förneka att det finns godis. Men vill man inte ha huvudbry så finns den här färdiga kombinationen som är typ det godaste som finns.
Ja de har en chokladkaka med saltlakrits i som är god!Skall testas! Marabou har väl haft nån saltlakritsvariant också, kanske vore något.
Testa absolut! Jag tipsade @CillaW om den vid ett tillfälle. Hon återkom med capslockSkall testas! Marabou har väl haft nån saltlakritsvariant också, kanske vore något.
Knäckebröd måste bres på den slätare sidan, den som varit nedåt i ugnen, annars blir det inte lika gott. En källa till ständiga debatter här hemma då min sambo brer på fel sida.
Ja de har en chokladkaka med saltlakrits i som är god!
Annars finns det rätt mycket gott från Island
Haha, och jag känner mig taskig som bara tar överdelar, trodde det var ovanligare att gilla underdelar. Men efter att ha läst denna tråd så inser jag att det kanske inte stämmerJag är jätteglad att det uppenbarligen finns massor med människor som tycker att överdelen på frallor är godast ! Jag känner mig alltid lite taskig när jag bara tar underdelar....men nu vet jag att jag kanske i stället gör någon glad !
Jag är jätteglad att det uppenbarligen finns massor med människor som tycker att överdelen på frallor är godast ! Jag känner mig alltid lite taskig när jag bara tar underdelar....men nu vet jag att jag kanske i stället gör någon glad !
Haha, och jag känner mig taskig som bara tar överdelar, trodde det var ovanligare att gilla underdelar. Men efter att ha läst denna tråd så inser jag att det kanske inte stämmer
Kanterna ger en till hunden. This is true.Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!