Bra sätt att spara pengar och resurser, dela spagettinTror vår största gryta är på 3 eller 5 liter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra sätt att spara pengar och resurser, dela spagettinTror vår största gryta är på 3 eller 5 liter
Och det blir en gröt i magen så inte spelar det någon roll med olika längderLångapanna
Själv anser jag att spagettin ska delas en gång på mitten när den läggs ner i kastrullen.
Fler delningar kan man inte göra på ett snyggt sätt =sprätter småbitar och ger olika längder när det ska ätas
Nej inte i magen, men det är svårt och opraktiskt att äta. De blir för långa för att hänga på gaffelns piggar och för korta för att ligga ovanpå den. Ingenting följer med oavsett vilken metod man använder. Går inte att skära heller för den kryper undan på ett sätt som hoptrasslade längre bitar inte gör. Helt värdelöst mao och utan någon annan fördel som väger upp.Och det blir en gröt i magen så inte spelar det någon roll med olika längder
Now this sounds like a planOklart! Antar att du helt enkelt får baka lite cupcakes och så får jag offra mig och smaka helt enkelt. Vad gör man inte för Buke liksom?
Jag lägger ner min i kastrullen å böjer ner den sakta medans den mjuknar upp. Inte upplevt att den blivit ojämt kokt hittils.Jag har köpt pasta om är ca 0,5m långa, hur i h-v ska man kunna koka den utan att dela den?
Jag gjorde det tidigare men det tar längre tid och det finns en viss ris att bränna sig. Det är mer praktiskt att bryta.Jag lägger ner min i kastrullen å böjer ner den sakta medans den mjuknar upp. Inte upplevt att den blivit ojämt kokt hittils.
@bettysmatte
Jag håller med föregående talare.
Har bara köpt några som sett förföriskt goda ut, men som varit torra och smaklösa. Frostingen typ stenhård...
Salta pinnar måste ju vara det konstigaste snackset ever. Inte gott, men man äter ändå.Om man vill så kan man äta salta pinnar genom att först bita av saltet och sedan knapra i sig pinnen med framtänderna som en kanin.
+ 1 på denMen alltså små temuggar på t ex hotell kan jag få spader på. Hemma har jag separata te och kaffemuggar.
"Om man vill"...? Går det ens att äta på annat sätt?Om man vill så kan man äta salta pinnar genom att först bita av saltet och sedan knapra i sig pinnen med framtänderna som en kanin.