Nej! /team underskorporÖverskorpor är godare än underskorpor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! /team underskorporÖverskorpor är godare än underskorpor.
Det viktigaste är att man spar det godaste/bästa/mest intakta till sist. Man får inte börja med den finaste jordgubben, den godisbit man gillar bäst eller den potatisbit som är finast friterad.
Det gör man. Att spara det bästa ökar motivationen att fortsätta trycka i sig trots att man är mätt.Nejnej. Man äter det allra bästa först annars vet man inte om man orkar äta det senare.
Nejnej. Man äter det allra bästa först annars vet man inte om man orkar äta det senare.
Det viktigaste är att man spar det godaste/bästa/mest intakta till sist. Man får inte börja med den finaste jordgubben, den godisbit man gillar bäst eller den potatisbit som är finast friterad.
Jag njuter av att veta att jag har det godaste kvarNä, man tar det godaste först så att man verkligen kan njuta av det.
Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!Nä, man tar det godaste först så att man verkligen kan njuta av det.
JA! Bilar överlag smakar så mycket bättre när de snurras ihop med varandra.Och den vita är bara ätbar om man parar ihop den med en grön eller rosa och snurrar ihop dem.
What?! De vita bilarna är ju överlägset godast.
Ack, så många stackars människor som har fel!Nej dom vita är godast!!
Möjligen mellanstor sked, men bara för yoghurt i så fall! Glass och typ panna cotta m.m bör absolut ätas med tesked.Nej nej nej! Yoghurt ska ätas med en mellanstor sked. Då smakar den bäst.
Alltså... Hur äter man ens glass med gaffel?Fast alltså nejnej, GB 0,5 liters i kartong (speciellt vanilj med chokladkross ) ska delas på mitten och sen ätas med gaffel direkt ur pakethalvan! Det är GODAST!
Nämen! Soulmate!JA! Bilar överlag smakar så mycket bättre när de snurras ihop med varandra.
Jag gör tvärtom men av samma anledning.Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!
De gula blandar man med saltlakritsen - en gul fyrkant ovanpå en lakritskatt och en gul fyrkant under. Kläm ihop och så skjuts in i munnen. Funkar även med de röda, men de gula och saltlakritsen passar bäst ihop.
Ostbågar blir godare om de får ligga ute och sega till sig i ett par timmar innan man äter dem.
Kom på några fler:
Ostbågar blir godare om de får ligga ute och sega till sig i ett par timmar innan man äter dem.
Glass blir godare om man låter den smälta lite först.
Instämmer! Öppnar påsen det första jag gör när jag kommer hem från affären.
Älskar att kombinera saltlakritsgodisar med andra godisar! Favoriter är:
- Valfri fruktpiratos + lakritspiratos
- Colanapp alt fruktnapp + lakritsnapp
Precis, därför äter jag alltid kanterna på pizzan sist och bara om jag verkligen är hungrig. Kantfria pizzor vore drömmen!