Ju TJOCKARE de är menar du! Jumbobågar är bästa uppfinningen.Trodde de var godare ju smalare det var!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ju TJOCKARE de är menar du! Jumbobågar är bästa uppfinningen.Trodde de var godare ju smalare det var!
Din make har helt rätt.Överbliven pizza äts kall! Varm påstår maken. Tvistar fortfarande om detta efter 12 års förhållande.
Ni har båda felDin make har helt rätt.
Jag säger att det beror på pizzan...Ni har båda fel
Nej då, den ska värmas dubbelvikt i en paninipress.Ni har båda fel
Trodde de var godare ju smalare det var!
Det beror på.....är mitt mycket precisa svar Beroende på typ av pizza och tid på dagen, osv. Om pizzan äts till frukost, så ska den vara kall. Andra tider på dagen så passar det ofta att värma den.Överbliven pizza äts kall! Varm påstår maken. Tvistar fortfarande om detta efter 12 års förhållande.
Du har alltid rätt. Oavsett pizzatyp, i evighet, amen.Överbliven pizza äts kall! Varm påstår maken. Tvistar fortfarande om detta efter 12 års förhållande.
Ja! Tugga nr 2 är i sin tur godare än nr 3, och så vidare. Det är därför min partner och jag nästan undantagslöst beställer saker vi båda vill äta och byter tallrik halvvägs. Det kräver ibland lite förhandling över menyn men hellre äta det man nästan helst ville ha och dessutom något annat som är gott än det som verkade allra allra godast.Första tuggan är alltid godast. Sen smakar det ju likadant = mer ointressant.
(tapas är bäst)
Eller stekas upp i stekpanna.Nej då, den ska värmas dubbelvikt i en paninipress.
Nja, stekpanna är väl ok, men det blir inte alls samma goda resultat.Eller stekas upp i stekpanna.
Jag har fått uppfostra min man - han satte påsklämmor på ostbågepåsarna för att de INTE skulle bli sega! Han har lärt sig nu. Det som är extra bra är att i och med att han lärt sig får jag ostbågarna för mig själv - han gillar inte när de är sega.Ostbågar är hursomhelst ändå den bästa uppfinningen någonsin. Bäst något sega
Det måste jag testa. Kaan ju va mycket godare än kallEller stekas upp i stekpanna.
Jag lovar, mycket godare!Det måste jag testa. Kaan ju va mycket godare än kall
På grund av den här tråden har jag ikväll suttit och ätit grillchips med choklad och djungelvrål. I samma tugga. Himmelskt.
Först och främst är kombinationen av "överbliven" och "pizza" i samma mening helt främmande för migÖverbliven pizza äts kall! Varm påstår maken. Tvistar fortfarande om detta efter 12 års förhållande.