Men alltså...

YorkWann

Trådstartare
...Här har man gått och gjort sig till och köpt dyrt bra foder, men vilket tror ni katterna tycker bäst om. Jo ICAs.... *mutter* :cool:

Sv: Men alltså...

Tyvärr vet dom ju inte alltid vad som är bäst för dom, utan väljer det med godast smaktillsatser :)

Av alla foder jag prövat äter mina helst Mjau och det är jag nöjd med, eftersom Mjau är minst lika bra som dom dyra fodren!

...Här har man gått och gjort sig till och köpt dyrt bra foder, men vilket tror ni katterna tycker bäst om. Jo ICAs.... *mutter* :cool:

Så är de, de små odjuren. ;) Blanda i den nya maten i den gamla så brukar det gå bra. Blanda bara i lite nytt i början och öka successivt mängden. Lättare att lura katterna så och det är snällare för deras magar.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
22
· Visningar
1 161
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar