Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna där klipp är anledningen till att jag börjar varje morgon med att kolla om de lagt ut något nytt på instagram, det blir alltid en rolig start på dagen på det viset
Ett av de roligaste klippen jag vet, som jag fortfarande kollar ibland, är från Måns insta, innan deltävlingen i Malmö.Såna där klipp är anledningen till att jag börjar varje morgon med att kolla om de lagt ut något nytt på instagram, det blir alltid en rolig start på dagen på det viset![]()
De har redan hållit på länge, sedan 2009 … Men nu kan de nog äntligen göra rejäla pengar på sitt arbete.Kaj finns mycket på youtube. Många olika väldigt välgenomarbetade musikvideos.
Otroligt talangfulla killar på så många olika sätt. Jag tror de kommer hålla på länge med musikaler och påhitt. Jag, personligen jämför dem med Povel Ramel, Galenskaparna och after shave, grotesco, , dvs de absolut bästa. Jag älskar alla deras låtar och jag är totalt imponerad av dessa gossar. Det finns Många reaktionsvideor.
Det här är t ex Frassin, handlar om kärlek och förtvivlan till att deras katt som smiter för att han blev kastrerad.
Åh va fn, låt Skellefteå ta arrangemanget, massor med boende och arbetslösa där nuförtiden. Finns säkert stora lokaler också. Nära Vörå och Österbotten.
Kaj finns mycket på youtube. Många olika väldigt välgenomarbetade musikvideos.
Otroligt talangfulla killar på så många olika sätt. Jag tror de kommer hålla på länge med musikaler och påhitt. Jag, personligen jämför dem med Povel Ramel, Galenskaparna och after shave, grotesco, , dvs de absolut bästa. Jag älskar alla deras låtar och jag är totalt imponerad av dessa gossar. Det finns Många reaktionsvideor.
Det här är t ex Frassin, handlar om kärlek och förtvivlan till att deras katt som smiter för att han blev kastrerad.
Åh va fn, låt Skellefteå ta arrangemanget, massor med boende och arbetslösa där nuförtiden. Finns säkert stora lokaler också. Nära Vörå och Österbotten.
Tittar man omkring på nätet så ser man hur hårt de jobbat för sin framgång och att de talangfulla lite taffliga ungdomarna utvecklats till underhållare/låtskrivare/musikalförfattare/komiker utan särskild utbildning. De har gjort allt från att filma varandra, skrivit manus, målat/snickrat designat och genomfört helgalna idéer där de arbetat med varje del av sina projekt. När de behövde en gigantisk mikrovågsugn i en scen och ett vardagsrum, så fixade de det själv med hjälp av släkt och vänner och lokala sponsorer.Kaj finns mycket på youtube. Många olika väldigt välgenomarbetade musikvideos.
Helt ärligt tror jag att det finns få arenor i Sverige som uppfyller ESC kraven. Lägg sen till antalet hotellrum som ESC kräver och annat och det blir ännu färre städer som uppfyller kraven. T.ex. Så faller Skandinavium bort p.g.a. taket. Gissningsvis blir det, om KAJ vinner, i Avicii Arena eller Malmö Arena igen. Förmodligen Avicii om det är möjligt den här gången eftersom det var i Malmö nyss. Men det hade varit roligt med ESC norröver! Tror tyvärr att det blir svårt att uppfylla alla kraven.
GIllar att de i karar i arbeit har med en backningssummer som del av kompetKollade precis på lite äldre inlägg från KAJs instagram. Där finns bland annat ett inlägg från förra sommaren där de pratar om hur otroligt glada de är att deras nya låt nått 100 000 Streams om man räknar ihop spotify och YoutubeJust nu är det, om man räknar ihop "Bara bada bastu" från Melodifestivalen och Eurovisions sidor, drygt 10 miljoner(!) visningar. Det är... en hel del. Galet egentligen.
Själv har jag landat i att tycka att flera av deras andra låtar är betydligt bättre, men det är ju bara kul eftersom det då finns så väldigt mycket att lyssna påTex lyssnar jag gärna på Karar i arbeit och Jåo Nåo E Ja Jåo Yolo Ja Nåo, men det mesta blir guld värt när man inte bara lyssnar utan även ser något framträdande/video. De är jäkligt duktiga de där killarna!