MELODIFESTIVALEN 2017 - FINALEN!!!

Ja, det var väl okej :p Hade ingen solklar favorit själv så är varken nöjd eller besviken, men hoppas såklart att det går bra för Robin i Eurovision :)

Men, du måste ju berätta vad de svarade!

Det var efter förra veckan jag skrev och så skrev jag något i stil med att jag faktiskt gillar dom alla 3 - var för sig när dom gör det dom är bra på. Men att det blir onaturligt att föra ihop dom här tre och tro att dom ska klicka genom att försöka droppa skämt som någon annan har skrivit.

SVT svarade något i stil med att dom uppskattar feedback osv... Väldigt neutralt svar såklart.

Jag skrev att dom borde använda sig av människor som är vana att stå på scen inför publik och leverera skämt.

Vilken är eran nästa års Dröm-trio?

Min är nog Lotta Lundgren, Annika Lantz eller Babben Larsson och sen ska vi väl klämma in en man där med... hmm... David Batra?

Men vad sjutton, hur kan alla ligga så långt framför mig? :confused: De håller på att rösta för fullt på svtplay

Well, först tänkte jag att det är helt kört för oss att ens kvala till ESC finalen, men vid närmare eftertanke... kunde Eric Saade - Popular komma på 3:e plats i finalen så kanske inte ändå

Well, först tänkte jag att det är helt kört för oss att ens kvala till ESC finalen, men vid närmare eftertanke... kunde Eric Saade - Popular komma på 3:e plats i finalen så kanske inte ändå

Och så är startfältet i år väldigt svagt, vad jag har hört, så det ska nog inte vara några problem, men han vinner inte

Jag är i vart fall väldigt glad! Har ju gillat detta bidraget mest förutom Loreen :love: som gärna kunde ha fått vinna igen för min del och jag tycker det är lite intressant att det inte var Wiktoria som ens fick näst mest röster av folket- och långt ifrån många röster från de internationella jurys
Och jag blev dessutom väldigt väldigt glad att Jon Henrik fick så många internationella röster - hade önskat att han tävlat med sitt första bidrag i år istället för mot Måns Zelmerlöv - liksom

Ja

Liknande trådar

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 840
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 412
Senast: Knasibas
·
Äldre Då är det snart dags att utse de allra sista finalisterna! :banana::banana::banana: Andra chansen har sett lite olika ut senaste åren...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
9 602
Senast: voltis
·
Äldre Japp ni läste rätt, sista deltävlingen är här!! Redan!! :eek::nailbiting::love::(:D Frågan är om inte de bästa bidragen kommer i denna...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 247
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar