Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, du måste ju berätta vad de svarade!
Men vad sjutton, hur kan alla ligga så långt framför mig? De håller på att rösta för fullt på svtplay
Det gick tidigt att räkna ut att varken Nano eller Wiktoria kunde få poäng nog att vinna.
Så alla som inte automatiskt räknade ut detta mitt i sändningen är korkade? Trevligt.
Well, först tänkte jag att det är helt kört för oss att ens kvala till ESC finalen, men vid närmare eftertanke... kunde Eric Saade - Popular komma på 3:e plats i finalen så kanske inte ändå
Hehe ... det var jag och Europa som grejade det.Har just skickat 15 röster på Robin Bengtsson. Säger Europajuryerna det så får det bli så. Låten är dessutom helt ok.
Jag tänker ffa på folket runt artisterna. Skulle jag sitta där med en deltagare så hade jag självklart hållit koll på saken.
Fy dig!Hehe ... det var jag och Europa som grejade det.
SVT play ligger alltid lite efter. Eller ja, alla play-kanaler brukar göra det.
Det kan man tycka. Men därifrån till att de är så korkade att du behöver skämmas - nja.
Utan oss kunde det ha blivit Owe Thörnqvist! Tänk på det.Fy dig!
och jagHehe ... det var jag och Europa som grejade det.
Han är ju äkta vara i alla fallUtan oss kunde det ha blivit Owe Thörnqvist! Tänk på det.
Och det hade varit SÅ mycket bättre.Utan oss kunde det ha blivit Owe Thörnqvist! Tänk på det.
Utan oss kunde det ha blivit Owe Thörnqvist! Tänk på det.