voltis
Trådstartare
Jag räknar med att se han på gymmet i morgonStackars Owe, men nu får han fira sin 88-årsdag i lugn och ro i morgon utan att behöva planera in en resa till Ukraina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag räknar med att se han på gymmet i morgonStackars Owe, men nu får han fira sin 88-årsdag i lugn och ro i morgon utan att behöva planera in en resa till Ukraina.
Tror inte ngn i den familjen kan deppajag tyckte han var mycket bättre i finalen än i deltävlingen i TV iaf och han fick ju väldigt bra poäng av internationella juryn så jag tycker han inte ska deppa![]()
Ngn kallade RObin sliskig?
Här har vi väl ngn i hans genre i ESC, Montenegros bidrag. Det kallar jag mer sliskigt
Nä, det är inte bara du. Det har snackats en del om det sen deltävlingen :-)Jag har helt missat Nano, han var ju bra! Synd han inte vann, gillade nog hans låt mer än Robins. Är det bara jag som tycker att Nano påminner om Hozier i rösten?
Var det någon mer än jag som blev kvar framför tvn och råkade se svt-intervjuerna efteråt?
P I N S A M reporter är bara förnamnetDessutom knuffade han bort (fysiskt alltså!) artisterna när nästa skulle intervjuas
![]()
Var det någon mer än jag som blev kvar framför tvn och råkade se svt-intervjuerna efteråt?
P I N S A M reporter är bara förnamnetDessutom knuffade han bort (fysiskt alltså!) artisterna när nästa skulle intervjuas
![]()
Han gjorde det - med handen fysiskt på Robins axel bl.a - på riktigt alltsåFörlåt men![]()
"knuffa bort"
![]()
Ring nån kvällstidning och RASA!Han gjorde det - med handen fysiskt på Robins axel bl.a - på riktigt alltså![]()
![]()
Ring nån kvällstidning och RASA!![]()
Det tycker inte jag alls. Jag får intryck av en skör men fin kille som har sin själ och hjärta någon helt annanstans än i Mellocirkusen. Jag tycker att man ska vara försiktig med honom.Jon Henriks intervju var ju ändå värst. Han är ungefär lika rolig och intressant som den kvarhängande snöhögen utanför porten som aldrig smälter och man är så less på den![]()
Det tycker inte jag alls. Jag får intryck av en skör men fin kille som har sin själ och hjärta någon helt annanstans än i Mellocirkusen. Jag tycker att man ska vara försiktig med honom.
Han passar inte in i mallen, helt enkelt. Jag tycker det är rätt fint; både modigt och starkt.Oj vi får verkligen helt olika uppfattningar. Jag får den uppfattningen att han är den största dåliga förloraren någonsin som inte ens kan dra på ett smajl. Var det inte förra gången (första gången, hur många ggr han nu varit med?) som han dessutom hade några väl tilltagna dryga kommentarer och lämnade efterfesten osv...
Nej vad gör han där när han uppenbart inte gillar det. Jag tror han gör det för pengarna!
Oj vi får verkligen helt olika uppfattningar. Jag får den uppfattningen att han är den största dåliga förloraren någonsin som inte ens kan dra på ett smajl. Var det inte förra gången (första gången, hur många ggr han nu varit med?) som han dessutom hade några väl tilltagna dryga kommentarer och lämnade efterfesten osv...
Nej vad gör han där när han uppenbart inte gillar det. Jag tror han gör det för pengarna!