Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var hela europas kritik mot Euphoria. Typ alla som hatade låten hävdade att det var för att hon mumlar. Jag tycker inte det gör så mycket. Jag menar jag uppskattar ju jojk. Så ord är inte så viktiga för mig, mer känslan i det.Jag tror att Loreen förlorade på att inte en j*vel hörde vad hon sjöng... Jag försökte verkligen höra texten under snabbreprisen men hörde bara ett och annat ord, jag som vanligtvis lär mig hela låtar efter att ha lyssnat på dem 1-2 gånger
Jag är nog tråkig, jag har svårt att få någon känsla om det inte är förståeliga ord med Jag hade svårt för Euphoria också. Gillar den dock när den spelas på radio (och då hör man vad hon sjunger ).Det var hela europas kritik mot Euphoria. Typ alla som hatade låten hävdade att det var för att hon mumlar. Jag tycker inte det gör så mycket. Jag menar jag uppskattar ju jojk. Så ord är inte så viktiga för mig, mer känslan i det.
Jag startar en i morgon när jag har tillgång till dator då gottar vi ner oss i andra chsnsn ordentligt!Låtarna som åker in på min "just nu"-lista på Spotify blir:
A Million Years
Hearts Align
Himmel och hav
En värld full av strider (Eatneme gusnie jeenh dåaroeh)
Statements
En rätt trevlig blandning! Tror jag är ganska ensam om denna topp fem dock (utan inbördes ordning bör sägas)
Deltävling två och fyra var alltså klart bäst.
Då duellerna i Andra chansen avslöjats kanske det vore bra med en tråd om den redan nu?
tilläggJag sitter och lyssnar på alla låtarna i mellon och av de som är direkt till final så:
Jag måste tillstå att jag gilla Robin Bengtsson (i år igen- gjorde det ifjol med )
Mariette däremot känns som den mest självklara favoriten för mig - bra artist med en låt som sätter sig direkt och mycket bra scennärvaro och är nog min favorit i år av de som gått vidare direkt
Jag tycker även att Benjamin Ingrosso är rätt bra faktiskt! Den svänger och jag gillar soundet
Även Wikoria är bra igen
Jon Henrik och Aninia är också bra
Hold On är bra - men inte så att den är min favorit i år faktiskt .....den bleknar när man hör alla andra låtar tycker jag
Olle Thörnqvist är väl kul bidrag men inte min vinnare alls
Ace Wilder gillar jag också så på den högre halvan av de jag hoppas ska gå bra i finalen
Men hoppas på att Loreen sopar banan i andra chansen och även i finalen sedan - så förbaskat bra !!!
Så min vinnare i år är Loreen med Mariette som god tvåa!
Robin B som 3:a
Förstår inte alls varför ingen gillar Fjällgren-Aninia! Riktiga känslor och inget plastigt anonymt skit. Fjällgrens vackra röst och en enkel refräng som snabbt sätter sig på det icke-störiga sättet. Ohwell, jag är väl udda