Ska rösta på dig i nästa ulvlekoch jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska rösta på dig i nästa ulvlekoch jag
Han är ju äkta vara i alla fall
Och det hade varit SÅ mycket bättre.
Fet chans
Hehe ... det var jag och Europa som grejade det.
Äh, det är bara idioter i den här tråden.
Ska rösta på dig i nästa ulvlek
ogilla knappen är saknadSka rösta på dig i nästa ulvlek
ogilla knappen är saknad
Sverige ville visst vara helt säkra på att inte få anordna ett ESC i Sthlm nästan år............
Hahaha kul att Ace kallade vinnarlåten för Dressman-reklamen
Det vet jag inte, skrev det bara av ren reflexVarför skulle ESC gå just i Stockholm?
Det kan jag hålla med om Loreen och Dismissed var mina favoriter också.Minus Robin tyckte jag det såg ut som mina favoriter Jon, Mariette o Nano i topp på slutet förutom Owe. Så jag är pyttelite nöjd ändå.
Även om jag såklart velat ha Loreen etta o Dismissed 2. Eller tvärtom. Kanske. Skit samma
Var på repet i förmiddags, och det där stämmer verkligen! Är inte så förtjust i varken låten eller artisten, men han var överlägset bästa liveartisten. Han hade koll både på kameror och publik hela tiden, syns att han typ är utkrystad mitt på scen liksomjag tror han är en riktig entertainer dessutom- kändes som han riktade sig mer till publiken än kamerorna idag
jag tyckte han var mycket bättre i finalen än i deltävlingen i TV iaf och han fick ju väldigt bra poäng av internationella juryn så jag tycker han inte ska deppaVar på repet i förmiddags, och det där stämmer verkligen! Är inte så förtjust i varken låten eller artisten, men han var överlägset bästa liveartisten. Han hade koll både på kameror och publik hela tiden, syns att han typ är utkrystad mitt på scen liksom
På tv tycker jag inte han funkade alls däremot!