Sv: Melodifestivalen 2014 - FINALEN!
kl
NU har jag tid att sätta mig ner och kommentera finalen!
Jag är JÄTTE glad över
Sannas vinst!
En stark låt, en ballad kan lätt bli trist men tycker att denna har ngt speciellt. Dessutom passar hennes röst låten. Sen själva inramningen med diamanterna och det avskalade... en bra helhet!
Jag gillade
Ace också så hade blivit glad om hon vunnit också! Något nytt och fräscht runt henne och en skönt låt!
Ska man se till ESC så känns Sanna som ett säkrare kort och jag tror garanterat att hon når final.
Ace hade varit en låt som antingen kommit mittimellan eller tagit alla med storm. Tror även Alcazar hade gjjort bra ifrån sig så alla i topp tre kunde ha vunnit för mig hehe.
Det roliga är nänr man läser tex facebook efteråt. Förra året var det ju skandal att inte tittarnas val vann. I år har tydligen tittarna helt fel
Vi måste ju inse att det är vääldigt många som röstar och att alla inte kan bli nöjda!
Vad gäller röstningssiffrorna så tog det ju ett bra tag innan resultatet läster upp, så bevisligen var det så jämnt att de ville kontrollräkna ett par gånger.
KUL med så jämn final tycker jag där många låtar håll måttet och ingen vinnare var utsedd på förhand! Jag är mer än nöjd med kvällen!!