Melodifestivalen 2014 - FINALEN!

Sv: Melodifestivalen 2014 - FINALEN!

Välkommen!
Jo så är det självklart, måste ju visa tidigare vinnare. Synd bara att den är så kass.

Har nog kommit på att jag röstar på Alcazar. Glittrigt, fräsigt och de förtjänar att vinna efter alla år (kommer nog inte gå i Euron men men) och sen är de så glittriga :love:

Hur fan ska man rösta nu då?? Har ju redan röstat på Sanna N men Europa gillar ju AW också. Skit.

Och nu kommer alla röstar ifrån alal småtjejer och Anton Ewald går eller Zia och vinner... :meh: Är det poängmässigt möjligt?

KL

Jag har kontantkort som smsar gratis inom Sverige men då ingår inte såna här nummer. Skulle jag kunnat skulle jag slängt iväg en röst på Ace Wilder.

Sedan får jag säga att jag tycker att Nour har en fin klänning också. Den växer liksom på en :)

Och de har en plats i mitt hjärta för det de gör för ungdomar i Vägen Ut Vi Unga.
Pa Modou Badije är en häftig person!

Ja verkligen! De är fina förebilder och Pa Modou har gjort (och gör ) ett otroligt jobb med ungdomar. En eldsjäl.

Alltså OM Ace Wilder skulle vinna - kosta på henne en bättre outfit än den där för 500 spänn på second hand i Göteborg! :yuck:
Alltstå, med hennes mörka ränder mellan tänderna och de där kläderna på, ser hon ju ut som en tvättäkta anorektiker. :cautious:
Älskar för övrigt det faktum att Felwald ligger sist :D
Med tanke på hur jävla kaxig han varit i media, om att det bara han som är en artist värd att skicka vidare, så håller jag helt med om det.
Tycker att låten är urkass och ännu sämre blir det med hans krafsande i skrevet.
Ja, AWs låt har hitpotential
Jo, det är nog så även om jag själv inte riktigt kommer kunna älska den.

Liknande trådar

Äldre Jaaaa vi är framme vid årets final av melodifestivalen!!! :banana::banana::banana: Efter lite dramatik i andra chansen kan vi pusta ut...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
16 113
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre På lördag kl 20:00 börjar årets stora tv-händelse igen, det vi alla väntat på ett helt år... Melodifestivalen kör igång igen...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
10 537
Senast: corzette
·
Äldre I dag börjar det! Det som I mina ögon är till och med större än Melodifestivalen ;) Eurovision song contest!! :banana::banana::banana...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
27 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka