Melodifestivalen 2014 - FINALEN!

Sv: Melodifestivalen 2014 - FINALEN!

De här grabbarna (Panetoz) var rätt roliga :D Inget jag tror skulle gå hem, låter som vilken rapplåt som helst, men underhållande.

Och de har en plats i mitt hjärta för det de gör för ungdomar i Vägen Ut Vi Unga.
Pa Modou Badije är en häftig person!

Fast hon är bättre i låtar när hon verkligen får använda sin opera-röst, tycker jag.

Kl

Seriöst? En ABBA "tribute"??? Är det bara jag som tycker det är lite gammalt?

Kollade just, det finns The complete studio recordings med Abba på Spotify. 133 tracks. Nu vet jag vad jag ska göra imorgon :banana:

Beror på om 40 år anses som ungt eller gammalt, 40 ska ju vara det nya tjugo så jag vet inte om svenska folket håller med :D

Hela kvällens program känns väldigt dammigt.... Förstår inte alls vad Charlotte Perelli gjorde i början? Det var iaf inte bra.

/ Negativa tjejen. :p

Insåg just nu att jag inte vet vilka nummer eller titlar låtarna har. :banghead: Tur att de visar tolvan i bild iaf :D

Vi är två neggon i sånna fall :P Hade mina förhoppningar på ABBA delen men så slår de till med Robin.... :yuck:

*kl*

Vi är två neggon i sånna fall :P Hade mina förhoppningar på ABBA delen men så slår de till med Robin.... :yuck:

Joinar eran klubb. Är inte heller någon fan av dagens program.

Robin var nog mest med för att kunna föra bucklan vidare. Ett "måste" på något vis. Det är iaf min gissning.

Liknande trådar

Äldre Jaaaa vi är framme vid årets final av melodifestivalen!!! :banana::banana::banana: Efter lite dramatik i andra chansen kan vi pusta ut...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
16 119
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 505
Senast: voltis
·
Äldre På lördag kl 20:00 börjar årets stora tv-händelse igen, det vi alla väntat på ett helt år... Melodifestivalen kör igång igen...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
10 563
Senast: corzette
·
Äldre I dag börjar det! Det som I mina ögon är till och med större än Melodifestivalen ;) Eurovision song contest!! :banana::banana::banana...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
27 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka