Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en bekant vars man kan "känna på sig" saker, tex gissade han rätt på sin sons födelse. Rätt dag och bara 50 min diff!
Och när han såg Ace Wilder uppträda sa han rätt ut; jaha men ddn här låten vinner ju finalen sen!
Hoppas han har rätt, då vinner en av mina favoriter ;-)
Inte många år som jag har så många favoriter, där jag blir nöjd om bara ngn av dom vinner! Oftast har jag en stenhård favorit, alt ngn som också är ok vinnare.
Känns som jag kommer bli nöjd ikväll
*kl*
Klänningen är på, sminket är på, likaså smyckena. Snart bär det av till Friends Arena och finalen! Tyvärr hade mina glitterstrumpbyxor gått sönder så det fick bli rosa istället.
För min del får sanna vinna utan att det gör ngt
Detta är enl mig hennes bästa låt hon ställt upp med och den funkar nog fint i esc. Och hon skulle äntligen få sin vinst efter 7 försök hehe.
Brukar sitta på ett internationellt ESC forum på lördagskvällarna och följa vad andra länder tycker om de svenska bidragen och i deltävling tre var det rätt många från storbritannien som skrattade åt Ace Wilders bidrag för att de tyckte texten var sååå töntig
Jag tycker dock det är ett rätt trevligt bidrag så för mig får gärna Ace vinna, jag har nog egentligen ganska många bidrag som jag kan se som vinnare utan att känna mig besviken.
KL
Jag gillar två så olika bidrag som Ace Wilder och Ellen Benediktson...
Ellens låt - och hennes sång - är så VACKER att den går rätt in i hjärtat. Jag hörde den på radion idag för första gången och....WOW ! Ace Wilders låt är "catchy" och rolig !
Min supertrio är Sanna Nielsen, Ace Wilder och Elena Paparizou (grymt skönt mot förra årets katastrof med en enda kvinna i finalen ...) AW har en fräsch låt - och de andra två har sån pondus och stjärnglans att man bara dör.
Jag har nog släppt Ace Wilder som min etta nu, hoppas nog på Nielsen. Bara hon sätter de där hickningarna så har hon enorm säkerhet i rutan, ett dramatiskt utspel som många länder brukar gilla och är inte minst skitsnygg. Så GO SANNA!
Fast man kan nog inte gå så mycket på vad folk på ESC-forum gillar och inte gillar - de är ju entusiasterna. De som röstar framför tv:n i maj är så otroligt många fler.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.